Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Vi som fortfarande försöker Utmana Livmodertappens Egna Vilja

följer er alla med spänning här har man kommit till Vecka 25. och ska bli kollad i morgon så jag inte börjat öppna mig redan! j***a SD! ha det riktigt bra

• bumbi 84

Grattis!!!!

Fru T skrev 2008-09-21 18:41:51 följande:
    här är tappen så gott som obefintlig, är bara spm en liten kula å igår fick ja ett pluss på en Preg sticka Bim -4
  • bumbi 84
    Svar på #52
    var lite öppen i toppen av tappen men än så länge ingen fara. Så skönt. så nu är det bara att vänta och se om man får en 08 eller 09. hoppas att den kommer på bf 3 jan hur går det för dig??
  • bumbi 84

ja det var dig jag frågade. vad konstigt mitt inlägg hamnade... eller bara jag som har det så

Trollmamma07 skrev 2008-09-23 15:14:08 följande:
    Håller tummarna för att du inte öppnar dig mer än så förens du passerat v.37 iaf! Prematurt är inte kul att få....
    Vet inte om det var mig du fråga men svarar endå Verkar bara gå bra hittils, ska på läkarkoll + ultraljud 8/10 och se så att moderkakan fungerar och göra upp en plan om läkarbesöken denna graviditet. Längtar så mycket tills dess! Bara hoppas moderkakan funkar och att där är en levande skrutt.... Gick in i 11e veckan igår så är ju ett bra tag kvar *suck*
  • bumbi 84

hoppas att allt ordnar sig. *kram*

TuSSen09 skrev 2008-09-24 13:07:25 följande:
    Disanska försöka - han vill också försöka och jag vill göra allt för att han ska älska mej till 100% igen!
  • bumbi 84

*kramar om* ta hand om er vet hur tungt det är

Trollmamma07 skrev 2008-09-25 18:05:45 följande:
    Hej på er! Kommer tillbaks till er om några veckor igen... Fick konstaterat MA idag... Fostret hade dött i v.7 nångång och återbildats till 5e veckan. Så ska bara samla mod till mig nu och ta tabletterna för att framkalla mf. Men som karln säger.. Hellre nu än om 5 månader. Men känns djävulskt tungt endå.
  • bumbi 84

kommer det sig att ni skulle vänta så länge? vi fick köra på direkt efter skrapningen. ( V12 med tvillingar). hur är det annars? har det lättat något. vet hur ledsen jag var.

Trollmamma07 skrev 2008-10-08 11:58:11 följande:
    Åh vill också få börja försöka igen *suck* Men har fått grav.förbud innan jag fått minst 1 helst 2 menser *snyft* Var in på skrapning igår..
  • bumbi 84

tänk på att cykeln brukar bli försjuten 1-2 veckor efter mf/ma. så du inte går och hoppas för mycket på att den ska komma i tid. Kram

Trollmamma07 skrev 2008-10-13 15:31:23 följande:
    Hehe var min lillskrutta som prompt skulle hjalpa till att skriva. Ok ja de e ju valdigt bra att veta sadant! Da kanske man skulle borja al-testa denna manad egentligen da for att veta nar nasta mens borde infinna sig.
  • bumbi 84

allt som inte är som det brukar brukar båda gott min tapp kändes köttig typ som finger toppen ,när jag plussade.

icka76 skrev 2008-10-28 16:13:54 följande:
    Hjälp!Ni som varit gravida. Jag har jätteont i bröstvårtorna, aldrig haft så här ont, dom svider riktigt. Har även molvärk samt hugg i tjejmagen. Enligt ff har jag BIM om 2 dagar, i lördags fick jag full utslag på 2 äl-tester. Nu till tappen, kände på den nu och den är jättehög, bakåtvänd känns som en pussmun ni vet lite plutande och superstängd. Den var liksom bullig vid öppningen. Om jag haft molvärk 2 dagar före BIM innan så har inte tappen kännts så här.
Svar på tråden Vi som fortfarande försöker Utmana Livmodertappens Egna Vilja