• Jaylin

Snygga och bra amningsbh:ar?

Hej på er mammor!

Var hittar man snygga och bra amningsbh:ar?
    Jag har från Triumph nu och de är superbekväma, men brösten ser ju ut som två kanelbullar som ligger tryckta mot kroppen. Ingen push-up effekt där inte... Känner mig rätt osnygg och skulle gärna vilja ha en bh som ger ett snyggt lyft men samtidigt inte är obekväm.

Har någon tips på bh och var man köper dem? Gärna namn på märket

Tack!

• Svar på tråden Snygga och bra amningsbh:ar?
  • Humlansbebis

Abecita, finns hos exempelvis Twilfit...

Jag har köpt en vadderad amningsBH från dem, eftersom jag tycker att de flesta andra blir sladdriga efter ett par tvättar... jättesnygg dessutom.

• Flickan och kråkan
    Humlansbebis skrev 2008-09-09 10:05:24 följande:
    Abecita, finns hos exempelvis Twilfit... Jag har köpt en vadderad amningsBH från dem, eftersom jag tycker att de flesta andra blir sladdriga efter ett par tvättar... jättesnygg dessutom.
    Den har jag med. Finns hos 4mom.
  • prinsessan 13 april

triumph har en med mjuk båge...

• soffanimalmö

Håller med om att Abecitas bh:ar är bäst!

• Jaylin

Tack för tipsen! Då ska jag kolla efter Abecitas. De finns alltså på Twilfit?

• drea

Jag använde ett par olika men Abecitas var överlägset bäst!

• Jaylin

Åhléns är ju bra, då kan jag gå dit och prova. Nätet är säkert bra men jag tycker att jag alltid har olika storlekar på olika märken - bäst att prova

• flia

www.change.com/default.asp

Har hittat min där. Super! De har bygel, vilket sägs att man inte ska använda men jag har inte haft problem. Dessutom har jag en byst av större modell vilket underlättade massa att ha en med bygel. De är även fina och inte så sport-BH liknande.

Svar på tråden Snygga och bra amningsbh:ar?