• made83

kan detta tyda på en graviditet??

jag har en väldigt oregelbunden mens och nu dom sista veckorna så har jag hadt lite brun/rosa flytningar...dock inte hela dagen utan när jag varit på toa så har det synts lite på pappret..
    Jag har under en tid kännt mig trött, vill bara vila hela tiden, har haft en likande värk som "mensvärk", mina bröst är ömma till och från, mannen säger att dom blivit större tycker han, har haft illamående till och från andra stunder är jag hungrig konstant...

Kan det vara ett tecken på att jag är gravid ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-09 15:21
    Jag kan tillägga att jag måste kissa oftare än vad jag har gjort förut...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-09 17:42
    *puffar*

• Svar på tråden kan detta tyda på en graviditet??
  • Heeleena

ja? det låter ganska självklart? Spring och köp ett test så berättar du resultatet sen! :D

• made83

jag blir så besviken om det visar sig vara negativit då vi har försökt länge...

men jag ska nog åka och inhandla det....Skrattande

• hjärterum

ja,gör ett test då det ändå verkar som att du haft det så i veckor som du skriver...
    men det kan också vara pms o infektion...

har du inte haft nån mens?

´´Ta var dag med ett leende.den kommer aldrig åter...``
  • made83
    hjärterum skrev 2008-09-09 15:19:14 följande:
    ja,gör ett test då det ändå verkar som att du haft det så i veckor som du skriver...men det kan också vara pms o infektion... har du inte haft nån mens?
    Jag kan inte säga att jag har haft någon "riktig" mens på ett tag utan det har bara varit som små flytningar/blödningar som har varit rosa/bruna..
  • made83

Inget plus idag...får väl kolla senare om inget annat kommer innan...

• Heeleena

Tråkigt! Håller tummarna!

• hjärterum
    made83 skrev 2008-09-09 15:20:43 följande:
    Jag kan inte säga att jag har haft någon "riktig" mens på ett tag utan det har bara varit som små flytningar/blödningar som har varit rosa/bruna..

då kan det ju vara som så att du inte haft ägglossning heller ju o att det är något vajsing med din mens...
    jag reagerar just på att du skrev det varit så några veckor,jag tycker personligen att du ska kontakta en gynekolog.kan ju vara en infektion också.

eller om du har tur så gror ett litet frö! 

´´Ta var dag med ett leende.den kommer aldrig åter...``
Svar på tråden kan detta tyda på en graviditet??