Halksockar, vars köpa?
Var på stan för att hitta halksockar men alla jag hittade var så dåliga, vill inte ha mockasiner! Så var finns dom?
Var på stan för att hitta halksockar men alla jag hittade var så dåliga, vill inte ha mockasiner! Så var finns dom?
Kapp Ahl, Pop har bra. Men det är inte lätt att hitta tycker jag. Dottern har stl 22 och det är som sagt inte lätt att hitta. Det finns fler utan halkpluttar än med. Kanske man ska börja efterfråga dem mer? Jag började nästan tro att jag var den enda som ville ha såna strumpor på dottern.
Mockasiner vill jag inte krångla med och strumpor utan halkskydd vill jag inte ha, då hon ju så lätt ramlar och halkar.
Har hört att Panduro har en halkpluttspenna, men har inte vågat mig på att köpa en ifall det skulle bli för hårda pluttar eller nåt.
Någon som testat?
Lindex råkar ha för tillfället
Tycker inte om HMs, för de har bara vikmudd och det blir så klumpigt.
Det som är bra med HM är att strumpan går till knät när man viker upp den och alltså inte klämmer åt för mycket runt ankeln som de flesta vanliga sockor gör. Dessutom håller den sig kvar på foten, ramlar inte av när små bebisar ligger och sparkar.
Tack så mycket för alla tips, ska nu ut och kika!
Har också köpt på Dollar store. Superbilliga och JÄTTEBRA! Finns även att köpa samma märke på olika marknader, brukar kosta sådär 10 par för 100. Kan varmt rekommenderas, har både tvättat och tumlat dessa (tumlar dock inte vid varje tvätt).
Jag brukar också köpa Dollarstores.
Fast de bästa vi har haft var nog de från IdaT! De går upp långt på benet och har hållit bra.
Tummen upp för Dollarstores sockor!
Hittade i Ullared på Gekås.
hennapenna: Tack för svar! Då är det lite som jag misstänkte.
hennapenna: Tack för svar! Då är det lite som jag misstänkte.