• ekp

Tips på trevliga weekend hotell med god mat och kanske fin natur för tjejgäng?

Önskar tips på trevliga weekend hotell med god mat och kanske fin natur för tjejgäng? Gärna i mellanSverige någonstans.

• Svar på tråden Tips på trevliga weekend hotell med god mat och kanske fin natur för tjejgäng?
  • ekp

Fler tips? jag sa fel...Mellansverige är som du så korrekt påpekat Åre och där omkring. Vad jag egentligen menade var nog Småland....dv.s. mellan Stockholm och Skåne.
    Alltid bra med tips.

• ekp

puff puff
    Är det ingen som åker på weekends med tjejkompisarna?

• mandelblomma
    Svar på #3
    Kolla på cuntrysides hotells hemsida. massor av mysiga hotell..
    www.countrysidehotels.se/
    kan rekomdera ulvshyttans herrgård, Gimo herrgård, Schenströmska herrgård, Häringe och Sundbyholms slott.

Anda mysiga ställe som inte hör till den kedjan men som är ju Hasseludden, Södertuna slott och Gripsholm.
  • mandelblomma

Glömde mi pärla, ett litet mysigt ställe i Bergslagen med fin natur och trevlig spaa del som man hyr privat.
    vanbo herrgård.
    Urmysigt och litet :)

• Söderböna

Victory hotell i Gamla Sta'n, Stockholm. Fantastiskt hotell och vacker miljö

Häringe Slott gillar jag (vid Västerhaninge ungefär)

• ekp

Jättebra tips. Bara läget lämnar annat att önska. Somliga av oss bor i Skåne, somliga av oss i Stockholm och därför har vi bestämt att alla ska ungefär lika långt...då landar vi någonstans i mörkaste Småland så gärna tips där?

• Rowanda

Hm, kanske liiiite långt om man bor i Skåne. Någon av föräldratidningarna ordnade mamma-barnresa dit och gjorde reportage. Det är underbart där!

• nathaa

Vi åkte till väderöarna( utanför fjällbacka)och bodde på värdshuset! hur mysigt som helst, bada bastu och badtunna precis vid havet i höstrusket! Plus jätte fin mat och bra service!

• ekp

Jag mottar gärna ännu fler tips!!!
    Småland helst....

Svar på tråden Tips på trevliga weekend hotell med god mat och kanske fin natur för tjejgäng?