Tips på trevliga weekend hotell med god mat och kanske fin natur för tjejgäng?
Önskar tips på trevliga weekend hotell med god mat och kanske fin natur för tjejgäng? Gärna i mellanSverige någonstans.
Önskar tips på trevliga weekend hotell med god mat och kanske fin natur för tjejgäng? Gärna i mellanSverige någonstans.
www.holidayclub.se/
Ganska så i mitten iaf om man kollar på en karta.
Fler tips? jag sa fel...Mellansverige är som du så korrekt påpekat Åre och där omkring. Vad jag egentligen menade var nog Småland....dv.s. mellan Stockholm och Skåne.
Alltid bra med tips.
Fler tips?
puff puff
Är det ingen som åker på weekends med tjejkompisarna?
Vi åkte tll halmstad....underbart
Glömde mi pärla, ett litet mysigt ställe i Bergslagen med fin natur och trevlig spaa del som man hyr privat.
vanbo herrgård.
Urmysigt och litet :)
Victory hotell i Gamla Sta'n, Stockholm. Fantastiskt hotell och vacker miljö
Häringe Slott gillar jag (vid Västerhaninge ungefär)
Jättebra tips. Bara läget lämnar annat att önska. Somliga av oss bor i Skåne, somliga av oss i Stockholm och därför har vi bestämt att alla ska ungefär lika långt...då landar vi någonstans i mörkaste Småland så gärna tips där?
Hotel Tylösand.
Storhogna hotell och spa!
www.storhogna.com/
Hm, kanske liiiite långt om man bor i Skåne. Någon av föräldratidningarna ordnade mamma-barnresa dit och gjorde reportage. Det är underbart där!
Vi åkte till väderöarna( utanför fjällbacka)och bodde på värdshuset! hur mysigt som helst, bada bastu och badtunna precis vid havet i höstrusket! Plus jätte fin mat och bra service!
Jag mottar gärna ännu fler tips!!!
Småland helst....
www.countrysidehotels.se/hotell/aspa
har inte varit hit själv, men en kollega var det o trivdes
Tackar! Fler tips?