Anställningsintervju på tors!! Hjälp :)
Ditt klädval låter helt perfekt, tycker jag.
Du har fått en massa bra tips ovan och jag har inget mer att säga än "kör hårt"!
Ditt klädval låter helt perfekt, tycker jag.
Du har fått en massa bra tips ovan och jag har inget mer att säga än "kör hårt"!
Jättebra att du är medveten om dina "dåliga" sidor men uttryck dem inte som just dåliga. För det är ju egentligen ganska individuellt vad vi anser vara "dåligt". Och att säga just "dåligt självförtroende" tycker jag blir lite för personligt.
Kan du försöka vinkla det i stället och applicera i en situation? Typ i stället för att säga "Jag vågar inte gå fram till en kund för jag är rädd för att de ska skratta åt mig" kanske du kan säga "Ibland kan jag bli osäker på vad jag ska säga till en kund när jag kommer fram MEN jag arbetar på det" - förstår du hur jag menar? Skitdåligt förslag kanske men hoppas du fattar.
Har du förresten meddelat dina referenser att de kan bli kontaktade av butiken inom en snar framtid? Förbered gärna referenserna på vad det är för företag, då har de lättare att bilda sig en uppfattning om hur du skulle kunna funka där.
Lycka till!!!
Absolut! "Jag trivs när det är fint omkring mig" är väl en jättebra egenskap när man söker jobb i en herrklädesbutik!
Yes, nu hänger du med!
Jag är övertygad om att det kommer gå toppenbra för dig i morgon. Var dig själv, bara. Det är helt ok att be att få fundera på en fråga lite, som någon skrev tidigare.
Skriv i morgon och berätta hur det gått!
Framför allt; skriv sen i tråden och berätta vart vi ska komma och handla kläder till våra killar som tack för hjälpen!
Vad kul! Grattis säger jag lite försiktigt i förskott. Vart ska vi komma och få finfina kläder till mannen?
Grattis, vad kul! Nu kan du fira lite i kväll.