Barnfamiljer i Västra Kattarp / Gamla Rosengård i Malmö
Vi är ganska nyinflyttade i Västra Kattarp / Gamla Rosengård och det vore kul att få kontakt med andra barnfamiljer i området. Vår Anton föddes i mars och jag har även två tonåringar.
Vi är ganska nyinflyttade i Västra Kattarp / Gamla Rosengård och det vore kul att få kontakt med andra barnfamiljer i området. Vår Anton föddes i mars och jag har även två tonåringar.
Hej!! Ja det är inte länge till vi bor här, flyttar om nån vecka bara.. Hoppas allt e fint med er!
Hej!
Vi bor på Segevång inte så långt från Västra Kattarp
sandakristian: Har ni köpt lägenhet ? Tyckte jag läste om renovering i din blogg.
Pildi: Tjenix..ja det är väl barnvagnsavstånd eller hur? Har inte promenixat åt det hållet ännu utan det har blivit inmot stan eller jägersro.
Njaa...skulle bli en lång promenad i så fall...Är du nyinflyttad ?
Jupp vi har köpt en trea på Håkanstorp så lillan får eget rum =)
Segevång e ju långt från V.kattarp.. inte promenad avstånd direkt.
Pildi:Såg att du ska ha bebis snart, grattis! Ja d e ganska trångt i vår två nu oxå så d ska bli skönt med extra utrymme.Tror att jag kommer trivas bra på Håkanstorp.
Grattis till lägenheten! Tycker du det är kul att renovera?
Ja, Segevång är ju långt härifrån ..tänkte nog på Videdal..får skylla på mjölkhjärnan.
Vi har bara bott i Västra Kattarp i ett år innan bodde vi i Södra innerstan, möllevången. Trodde först att det knappt fanns några barnfamiljer här förutom vår och sandrakristian. Jag frågade på bvc och de sa att de finns en hel del utspridda i villaområdet. Därför startade jag denna tråd, fast det är ju inte säkert de brukar familjeliv eller hittar tråden.
Pildi: Köp ett hus i västra kattarp, vetja Hur gamla är tjejerna?
Nä d e inte kul att renovera..haha. D e sambon som sköter den biten. D enda som ska bli kul e att inreda lillans rum. Jag känner en till tjej som har två små här på kattarp. "Blima" här inne på FL.
Så, nu hittade jag också hit. Inte ofta jag hinner sitta vid datorn längre. Ja här är en till barnfamilj i området. Jag har två små pojkar. Viktor som blir 3 i december och Alban som är 8 månader. Trodde inte heller här bodde så många barnfamiljer. i alla fall inte här i lägenheterna.
Men det är ju roligt. Brukar ni gå till Sesam också? Har själv bara varit där för att väga pojkarna.
Men hallå Blima! Hahah.. tänkte jag skulle kolla om du var sugen på att följa med till stan imorgon. Men jag ska smsa dig istället, känns lite mer effektivt.
Välkommen Blima! Jag är med i en mammagrupp på Sesam och har varit där på babymassage och idag på sångstuden.
natti
Hoppsan..det ska inte stå mammagrupp utan förädragrupp!