Inlägg från: Lillymarleen |Visa alla inlägg
  • Lillymarleen

Smink smink smink vi fortsätter!

Hej!

Vet någon var (och ifall det går) man kan beställa FACE Stockholms produkter genom nätet? På deras egen hemsida står det att det för närvarande inte går att beställa genom nätet från Europa, men att det är på väg? Så har det stått länge nu tycker jag.

Men vet någon ifall det finns en annan sida där det går att beställa dessa produkter ifrån? Tacksam för svar!

Vill ej ringa dit heller.

Mvh

• Lillymarleen
    Fridapida skrev 2008-09-11 12:59:26 följande:
    Det har varit så ganska länge. Irriterande och lite märkligt faktiskt. På hqhairs outletsida finns en del produkter kvar. Frakten går på ca 50 kr men ingen tull eftersom sidan äär från UK. (länk nedan)www.hqhair.com/code/products.asp&SectionID=2146&FeaturedProduct=13508&pI
    D=1
    Tack så hjärtligt för ditt svar! Ja visst är det otroligt märkligt och underligt. Jag förstår det absolut inte, tror deras marknad hade ökat med 100% då det är många som beställer genom nätet! Det käns som att dom inte alls hängt med i tiden, så tråkigt.

Men tackar för hjälpen. Får väl ta mig ut till närmsta city och köpa i affären då då.

Kram
  • Lillymarleen

Vad rekomenderar ni för täckstift eller liknande ifall man får någon finne eller två? Får alltid en kvarvarande fläck efter en finne som tar evigheter att försvinna! Jag är ljus i hyn. Tacksam för svar!

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!