• Typ100

Smink smink smink vi fortsätter!

Nu har jag även provat Laura Mercier foundation och den funkar inte alls på mig. Som tur var fick jag ett gratis prov!!!! Sminket blev liksom sandig på mitt ansikte. Man kunde se klart och tydligt att jag hade smink, den la sig på alla porer och bildade små korn!!! Samma sak hände med i.d. minerals som jag tyvärr köpte eftersom de inte har gratis prover.....

Det verkar som att det är endast Dior foundation som funkar på mig :)

• Typ100

Linny: jag har borsten kabuki den dyra men det funkar inte på mig har testat flera gånger....det kanske är helmysko!!!! men så är det......
    vi har olika hudtyper allihopa och just de sminket funkar inte på mig......så är det!!
    men kul att det funkar på dig och på alla andra....
    ...jag provar vidare....

• Typ100

kabuki borsten är i.d minerals märket...köpte borsten ihop med sminket....

• Typ100

ok nu vet jag att det kanske har med i.d. kabuki borsten att göra.....det är kanske därför sminket inte lägger sig bra..och blir sandig iställer plus att jag kanske tar för mycket...vilken kabuki ska jag köpa istället?...

• Typ100

everydayminerals...men då måste jag beställa från utlandet....vill inte göra det eftersom min engelska är inte så bra..jag fattar inte allt som står på dessa hemsidor....men köper gärna på svenska hemsidor..
    någon som vet?....kabuki???

• Typ100

nu har jag provat olika mineralsmink. Youngblood och HH minerals funkade inte på mig men Mine minerals funkade super bra!!
    Primer/Viel från HH minerals och Mine minerals var jätte bra och funkade även till

• Typ100

funkade även till i.d minerals

• Typ100

var kan jag köpa en bra kabuki borste som inte är i.d minerals eller everyday...vill inte beställa från utlandet.....

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!