Smink smink smink vi fortsätter!
Oh, jag är "beroende" av NARS Orgasm, passar bra på "vårt" pigment. Men nej, finns inte i Sverige. :( Ber alltid väner som är över i USA att köpa med sig ett gäng. Suck...
Oh, jag är "beroende" av NARS Orgasm, passar bra på "vårt" pigment. Men nej, finns inte i Sverige. :( Ber alltid väner som är över i USA att köpa med sig ett gäng. Suck...
Sweet, ska genast kolla!
Någon som vet ett bra läppstift/glans som passar till Orgasm? Vill ha nåt "mer" än genomskinligt nu till hösten...
Ok, tack. Min erfarenhet är att Maybellines Watershine Gloss är lite för "glossy" för mig, men ska titta på de andra. Dior är alltid en favorit vad gäller gloss. Räcker i en evighet oxå så slår man ut det så blir de inte så dyra...
Hmm, nej de har jag inte provat. Är lite av en "Elizabeth Areden 18 hour"-tjej. L'Oreals 16 hour kanske är bättre ;)
Jag har en fråga, använder nu i.d. bare natural foundation men tycker tyvärr den blir lite "tjock" på huden (jag får väl inte till det med borsten). Funderar nu på att bara köra med primer och ett mer täckande puder, någon som har förslag på vilket jag ska köpa? Har provat Cliniques förr och har för mig de var bra. Kanske Face?
Jag använder i.d:s borste. Har använt i.d. i flera år men det är först nu som jag känner att det blivit "för mkt" på huden, kanske det kan ha att göra med förändringar i huden? Jag har fått mer känslig hud på senare tid (massa jobb, dålig luft osv.) Du har inte tips på puder?