Smink smink smink vi fortsätter!
Någon som är lite sugen på att tipsa mig vad en basic sminkväska bör innehålla?
Idag sminkar jag inget, så jag har precis ingenting hemma men tänkte ge det en chans. Så ge mig tips och förslag.. =)
Någon som är lite sugen på att tipsa mig vad en basic sminkväska bör innehålla?
Idag sminkar jag inget, så jag har precis ingenting hemma men tänkte ge det en chans. Så ge mig tips och förslag.. =)
Tack för tipsen hitills..
Idag orkar jag inte riktigt noppa brynen då jag tycker det tar tid och inte riktigt får till en snygg form jag känner mig nöjd med. Finns det nått lättare alternativ än att noppa?
Hur kollar jag att foundation och puder passar just min hudtyp?
Skillnad mellan läppglans och lipsyl?
jag var här tidigare och frågade om lite råd.. och igår vart jag sminkad som någon jippo grej att få mig o handla sen..
men de jag undrar är, de använde mineral puder och rouge men sen ögonskuggan och maskaran var inte. Och mineralprodukterna var inget man absolut måste tvätta bort innan man lägger sig men det bör man ju göra med maskaran och ögonskuggan.
Varför ska man lägga ut dyra pengar på mineral produkter om jag ändå måste tvätta bort resten av sminket? För de var just så de marknadsförde mineralprdukterna, att man faktiskt kunde sova med det utan att huden skulle fara illa.
Vilket mineralfoundaion skulle ni rekommendera?
Jag testade body shops igår men 325:- + så måste jag köpa en borste för ca 150:- är mycket pengar..
Ingen av företagen som erbjuder någon rabatt när man blir medlem? Typ 10% när du blir medlem på ditt första köp osv..
ni pratar om globlinje och massa andra ord.. finns de någon bra sida eller blogg som tar upp dessa saker o tipsar?