• Fru KM
    Petrah skrev 2008-09-30 23:27:24 följande:
    HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!! jag får krupp snart för jag inte kan sota ögonen i svart. det blir bara kletigt och jag ser ut som Alice Cooper runt om. va gör jag för fel????? sen flyger ju ögonskuggan runt så det sitter skugga som rouge oxå jag har foto men dt går ju inte lägga in ju ska testa igen.
    Här kommer ett tips som jag fått lära mig:
    Börja alltid lägga på suggan vid fransraden. Ta mer färg, skaka av överflödig färg från borsten och lägg på vid fransaraden, alltid vid fransrade,n och jobba dig upp mot globlinjen. Det tar tid men det blir jättefint och ingen skugga på kinden. Lycka till

Det är ju sååå snyggt med sotningar och väldigt inne just nu
  • Fru KM
    Liiza skrev 2008-10-01 23:14:28 följande:
    Halloo, jag fick svar av beautybag idag:------------"Hejsan!Vi siktar på mitten av maj. Vi har haft bekymmer med att få fram emballage till kommande Beautybag men väntar in dessa i veckan. Vi siktar på att få ut kommande Beautybag i mitten av oktober.HälsningarMarie på Beautybag" -------------Jag tror att det betyder att beräknad leverans är i mitten av Oktober
    Okej, bra att veta. Känner mig inte alls sugen på nästa BB längre. Förra tog tid och likaså denna. Hoppas den är värd att vänta på
  • Fru KM

Dagg i gräset skrev 2008-11-04 01:09:44 följande:

Hm skulle inte beautybagen komma snart? Jag vill ju ha den ju!!=)
    Börjar droppa in hos folk i dag Äntligen.
  • Fru KM
    Fridapida skrev 2008-11-04 13:02:31 följande:
    Jag har bloggat igen. Har kommit igång lite nu igen efter. Idag är det min underbara Shangri-la. Den är så fin. www.svalmarkskan.blogg.se
    Grymt snyggt tjejen
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!