Inlägg från: Skruttis1979 |Visa alla inlägg
  • Skruttis1979

Smink smink smink vi fortsätter!

Allt smink blir ju bättre om man har vårdat huden som sminket ska sitta på :)

Elma är världens centrum
  • Skruttis1979

på tal om mascara som inte förlänger utan bara gör tjockare. Jag har hyffsat långa fransar oc vill jag bara späda på det låga eller bara vill tjocka till dem, använder jag Mary Kay´s maskaror. :)

Elma är världens centrum
  • Skruttis1979

Den ena tjockar till fransarna,
    och sen finns det en som förlänger. 2 olika alltså :)
    (för att förtydliga mitt inlägg ovan)

Elma är världens centrum
  • Skruttis1979
    Charlita skrev 2008-10-05 20:21:51 följande:
    Tänkte utmana mig själv. Gå utan något smink alls i en hel vecka!!! Spelar ingen roll vart jag ska om jag så ska ut på krogen eller träffa någon speciell. Jag känner att jag måste vänja mig vid mitt naturliga ansikte. För när jag tvättar av mig sminket känner jag mig så naken och blek och ful. O så ska det inte vara :) Haha jag tror inte jag kommer klara det men det är värt ett försök iallafall :) .
    Det ÄR en utmaning!
    Innan jag fick barn gick jag knappt å handlade i närbutiken utan att iaf ha lite mascara på mig. Nu har jag intalat mig själv att jag är så himla fin (och inte ser så j-a röd och trött ut) även utan smink!! :)
    Det funkar faktiskt, kanske inte att jag alltid tycker att jag ser fin ut - men har fått tanken då istället att "vem f-n ska bry sig om inte ens jag gör det"... :)

En skön känsla
    Elma är världens centrum
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!