Inlägg från: greeneyes |Visa alla inlägg
  • greeneyes

Smink smink smink vi fortsätter!

haha, jag ska inte krångla till det... men jag har Make Up Stores primer till ögonskugga, och tycker att den är toppen bra! Har haft den hur länge som helst och det syns knapp att jag använt av den. Finns ofärgad och hudfärgad som döljer ojämnheter i färgen etc.

katarina118 skrev 2008-09-10 19:57:11 följande:
    ok tack..ska köpa lumenes då...den kan man väl köpa på typ kicks???
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • greeneyes

vet inte, men det kan du säkert kolla på deras hemsida. tror det var strax över 100 spänn.

• greeneyes

Liiza: jag har en bild i mitt galleri på några olika EM-skuggor. Jag tycker att de är jättefina! De är dock målade med primer under, annars blir de inte lika färgstarka (och sitter inte lika bra, fast det spelar ju ingen roll när jag bara provat färgerna )

• greeneyes

Hej hej! Länge sen nu igen, men tiden liksom bara rinner iväg om dagarna, nu när jag inte kan hänga här från jobbet längre..

Jag har inte testat Chanels skuggor, men har en Lancôme-duo som är helt underbar. Den har en ljusbeige skugga och en brungråaktig, och de har jag alltid som vardagsskuggor. Väldigt lätta att få jämna tycker jag. Dryga också, trots att de inte är lika som stora som ex MUS.
    Själv börjar jag få riktig party-abstinens. Jobbar typ vaaaarje helg. Men det är inte sjäva festandet jag saknar, utan det där att få tid att fixa upp sig o allt, vill ju testa massa nya sminkningar  
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!