Inlägg från: MissC24 |Visa alla inlägg
  • MissC24

Smink smink smink vi fortsätter!

Hänger med på här. Har sett att ni pratat om beutybag men vad är det??

Hur blandar man ögonskuggor egentligen?

• MissC24

Nehe man käner sig lite utanför här i tråden. Jag klampa tydligen bara rakt in för verkar som många av er hållt ihop ett tag.

• MissC24

Tack Kom underfund med att jag köper sminket i stan istället nästa vecka,ska ha en fest så man vill ju ha lite nytt

Knott skrev 2008-10-14 22:52:20 följande:
    Äsch, så ska du inte känna! Välkommen hit, det är alltid kul med nya likasinnade
  • MissC24

Tack så mkt,jag ska försöka inte känna så men blir ju så ibland när man inte får svar eller så.

Trolltyg: Tack för länken

• MissC24

När ni köper smink online,vart köper ni det då? Vill så gärna ha tips på länkar Vad är mineralsmink för nåt? min tröga skalle förstår inte det

• MissC24

Tack det var bra länkar men sidor på svenska skulle nog uppskattas lite mer,min engelska är inte bra hehe

LMK skrev 2008-10-15 10:25:19 följande:
    MissC24 skrev 2008-10-15 09:36:28 följande:
    Oj, det är på många ställen! Ögonskuggor från bla. pureluxecosmetics.com/home.php www.fyrinnae.com/ www.thebodyneeds.com/pigments.htmlUnderlag dvs. Mineralfoundation, blush etc. från www.everydayminerals.com/ Sen har ju www.strawberrynet.com/country.aspx massor av smink, hudvård, parfymer etc. Mineralsmink är smink gjort enbart på naturliga mineraler som låter huden andas & inte täpper till porerna. Skall inte innehålla talk, parfym, konserveringsmedel etc. utan endast bla. Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide & Iron Oxides. Några märken som ID Bare Essentuals innehåller även Bismuth som en del kan reagera på med klåda. Det speciella med mineraler är att de är i puderform men som "smälter" in i huden & ger ett naturligt resultat. Man använder en speciell borste som man cirklar in pudret med.Oj vad svårt att förklara! Men detta är vad jag uppfattat, rätta mig om jag har fel...
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!