Inlägg från: Himla valv |Visa alla inlägg
  • Himla valv

Smink smink smink vi fortsätter!

Hej tjejer..Kikar in i tråden för att få lite expert råd Hoppas ni kan hjälpa mej lite. Jag har använt ID mineral puder men nu är det snart slut. Undrar om det finns något annat mineralpuder som ni tycker är bättre. Fungerar Isadora, Loreal lika bra. Såg även Dermaha. Vilket rekomenderar ni?? Skulle bli så glad för svar Skrattande

• Himla valv
    Hallonmopeden skrev 2008-10-23 17:37:47 följande:
    Himla valv; Jag använde i.d. förut men gick över till Youngblood, mycket bättre. Du kan skicka efter prover från visageonline.se
    Tack vad snällt av dej att svara  Ni har säkert haft denna frågan uppe många gånger men jag har inte läst och följt tråden tidigare.
    Jag har medium beige nu av i.d vad kan det motsvara i youngblood tro? Finns den endast att beställa via nätet?
  • Himla valv

Karisma & Linny- Jag har förstått att Isadora & Loreal inte kan vara lika bra. Man vill ju inte att dom ska innehålla annat heller än just mineral. Finns det en länk till hemsidan av Laura Mercier?

Ingen av er som har erfarenhet utav Dermaha?

• Himla valv

Använder någon av er kompakt puder? Tycker det kan vara bra om man behöver bättra på under dagen. Jag brukar även lägga lite på ögonlocken kanske helt fel Har ni några tips isåfall på märke?

• Himla valv

Förlåt tjejer men för mej är detta rena djungeln Generad Jag frågade tidigare här om mineral puder. Jag måste tyvärr fråga igen...hmm  Jag vill inte gärna beställa via nätet så då blir det nog bara i.d & youngblood kvar. Såg det först i dag att det fanns i butik För jag vill inte köpa Isadora eller Loreal. i.d har jag använt men nu börjar det ta slut. Jag är ganska så nöjd med det men jag gillar inte att mina porer syns så väl har iof inte provat mineral veil så kan bero på det. Någon som har några kloka råd i.d mot youngblood?

• Himla valv

Tack trolltyg för ditt svar. Kanske jag ska testa youngblood denna gång. Är det deras natural mineral foundation du använder då? För det är väl ett puder som är som en foundation?

Såg att dom har ett fixerings puder oxå (mineral rice setting powder) använder du det med? Eller räcker det bra med enbart pudret kanske? Tror du jag kan använda mej utav i.d borsten jag har? Dom hade halva priset på rouge, ögonskuggor och läppstift i butiken såg jag blev sugen på ögonskugga har du provat dom med?

• Himla valv

Linny- Guuuuu så avis jag blir på dina ögonlock *hihi* Jag har själv problemet att mina ögonlock liksom hänger ner ni förstår hur jag menar Då syns ju inte ögonskuggan så bra Fundersam

Ni är verkligen jätteduktiga allesammans!

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!