Smink smink smink vi fortsätter!
hur fixar man en bra sotad look ?? sen vilken färg är hetast i höt, inte trist som guld o brun utan ngt mer vågat till det svarta??
hur fixar man en bra sotad look ?? sen vilken färg är hetast i höt, inte trist som guld o brun utan ngt mer vågat till det svarta??
är inte typ turkost lr ngt mer färgglatt inne nu då?
använder endast svarta kläder o har svart hår så det vore skoj o bryta allt det mörka med ngt vid ögonen. Har haft illrött läppstift, kanon snyggt men det syns ju så väl o kanske inte passar på jobbet
ngn som vet ngn bra "underkräm" o ha på ögonocken så sminket inte kladdar av sig, har sånt hänger över ögonlocken.
hmm svårt att förklara, då jag har veck som hänger över, dvs inga "fria" ögonlock så "kladdar" det ofta o blir fula veck osv. kör ju foundation på hela ansiktet men måste ha ngt på ögonen som får make där att sitta fint en hel dag. gillar sotiga ögon o det är ju inte så snyggt om det kladdar av sig uppåt lr blir veck.
vilka affärer? bor i en liten by så här finns inte så mkt som i sthlm o större städer.
Jo klart man kan ha vad man vill, men jag vill se trendig ut
har precis piffat t min garderob o frisyr så då är det kul om man kan göra samma med make upen
tips på en kanon mascara sökes, ska gärna förlänga o fylla ut. svart.
va o shoppa lite förut, blev en ny "mirakel" mascara, kräm för att ögonskuggan ska sitta bra samt blågrå ögonskugga det va tydligen heta färger :-/ får nog testa lite hemma först innan jag vågar mig ut i det
vilken färg på ögonskugga framhäver blå ögon bäst? ( blå ögon som går åt gråa) vet ju att lila framhäver gröna...