Inlägg från: Hallonmopeden |Visa alla inlägg
  • Hallonmopeden

Smink smink smink vi fortsätter!

Snobbe; en fråga ang primer från Smashbox, pumpen vill inte fungera, det kommer liksom inte ut något, har du något tips???

• Hallonmopeden

Ang Smashbox primer, tack för era svar, men det går att pumpa med den fast inget kommer...

• Hallonmopeden

Jag beställde precis en Skin smothing... från jerseybeauty. Visst är det härligt att shoppa billigt! Jag har ett prov på den ögonkrämen, som snart är slut Men har en "gammal" decleor ögoncreme som jag faktiskt får ta och använda upp innan jag köper en ny!!

• Hallonmopeden

Himla valv; Jag använde i.d. förut men gick över till Youngblood, mycket bättre. Du kan skicka efter prover från visageonline.se

• Hallonmopeden

karinlilla; vad har du för foundation? Går primern att använda under mineralmakeup tror du??

• Hallonmopeden

karinlilla; jag använder Youngblood, har använt i.d. tidigare men tycker bättre om Youngblood. Tack för ditt svar!!

• Hallonmopeden

Måste tipsa om ett bra över/underlack i samma; YSL. Helt suveränt!!!

• Hallonmopeden

Gå till en affär och prova ut, och köp sedan på Tradera. Bäst borste är EM´s Flat top. Jag använde i.d. förrut men var inte så nöjd. Jag är ljus och hade Fairly Light, men den var nästan snäppet för mörk för mig... Lycka till!

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!