Smink smink smink vi fortsätter!
Åh en ny tråd!!    

In i favoriter & nu läsa ikapp...     

Åh en ny tråd!!    

In i favoriter & nu läsa ikapp...     

Lite inspiration!!    Här kommer en blogg fr. Tyskland med otroligt snygga sminkningar!! Hennes ögon är helt otroligt vackra & bilderna så klara. padmitasmakeup.blogspot.com/
  Här kommer en blogg fr. Tyskland med otroligt snygga sminkningar!! Hennes ögon är helt otroligt vackra & bilderna så klara. padmitasmakeup.blogspot.com/

Fluffguf skrev 2008-09-15 15:31:52 följande:

Igår kom äntligen mitt lilla paket från Fyrinnae! Det tog tid på sig minsann- över 3 veckor! Men skam den som ger sig   

Nu har jag sealer-vätskan & kan testa att pressa mina egna skuggor av pigment. Spännande!
Kunde givetvis inte låta bli att ta några samples oxå.   Valde 3 gråbruna, 3 gröna & 1 rosa. Mycket nöjd! Själva pigmentet är väldigt krämigt & dammar inte alls. Förstår nu varför många bloggerskor använder sig av dessa. Fick även ett gratis prov på ett primerpuder/finishingpuder. Rekommenderas!
  Valde 3 gråbruna, 3 gröna & 1 rosa. Mycket nöjd! Själva pigmentet är väldigt krämigt & dammar inte alls. Förstår nu varför många bloggerskor använder sig av dessa. Fick även ett gratis prov på ett primerpuder/finishingpuder. Rekommenderas!   

Linny skrev 2008-09-18 15:41:29 följande:

Kors i taket, LMK har lagt upp nya bilder!!   

Först en mejk med MUS ursnygga dust Demon. Den gör sig så klart inte helt rätt på bild, mer skimmer i alla de läcka färgerna som den har IRL.   

Sen 2 st med nya pigmentet från Fyrinnae- But I Like Frogs. Är inte namnet helt underbart!?   En ursnygg Blågrön skugga med turkost skimmer. Testade en sotning... gör typ aldrig det & vet inte om jag skulle våga visa mig ute med det heller. Men att testa är kul. En dag är jag nog så modig!
  En ursnygg Blågrön skugga med turkost skimmer. Testade en sotning... gör typ aldrig det & vet inte om jag skulle våga visa mig ute med det heller. Men att testa är kul. En dag är jag nog så modig!   

Tack tjejjor!!
Har börjat ta ut svängarna liiite mer när det är fest, så det blir helt klart mer sotningsförsök framöver.   

I morgon blir det nog brunt & guld! Fredag!!    

katarina118 skrev 2008-09-18 21:55:48 följande:

katarina118 skrev 2008-09-19 10:15:27 följande:

trollsanna skrev 2008-09-19 12:19:14 följande:
 Måste ta tag i det här med eyeliner igen, det är ju såå snyggt!
  Måste ta tag i det här med eyeliner igen, det är ju såå snyggt!