Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Smink smink smink vi fortsätter!

Hoppar in i tråden jag med;)

Vad andvänder ni för rengöring ? Tycker Diors är kanon bra men kostar ju en hel del också!, Några andra rengörings tvålar som ni kan rekomendera ?

• MammatillO
    Fluffguf skrev 2008-11-09 22:16:15 följande:
    Jag använder cliniques tresteg, inte direkt billigt det heller, men väldigt bra Finns att köpa billigare på strawberrynet, eller tradera om man har lite tur.
    Tål inte Cliniques tresteg :/ fick prov på den och jag fick massor med finnar och klåda av det :/ har lätt för att få finnar och fet hy :/
  • MammatillO
    Fluffguf skrev 2008-11-09 22:20:10 följande:
    Okej, ja jag har förstått att det kan vara dålig för vissa som har känslig hy
    Har samma problem med Mascara och foundation,Puder får klåda super lätt :/
  • MammatillO
    Knott skrev 2008-11-09 22:24:38 följande:
    V hjärtar J skrev 2008-11-09 22:15:01 följande:
    Jag använder Dr Hauschkas hudvård. Rengöringsmjölk, Ansiktsvatten Normal och ansiktscrème (just nu "Rosencrème light"). Jag har haft mycket problem med torr och känslig hy tidigare och är obeskrivligt nöjd, min hy har blivit otroligt mycket mer välbalanserad och "sköter sig själv", inte lika känslig för kyla, vind, torr luft etc.
    gillar när det är snabbt och enkelt , inte typ tresteg osv.
  • MammatillO

Hur sjutton får ni Eyelinern så snyggt ;)? När jag har det ser det för taskigt ut ser ut som jag gjort "vågor" eller stora streck *S*

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!