Smink smink smink vi fortsätter!
Vad lägger ni under ögonskuggan för att det ska hålla så bra o sitta? Jag har en eyeprimer från make up store men jag tycker inte att det är så värst bra, den är oki...någon som har någon bättre o rekomendera?
Vad lägger ni under ögonskuggan för att det ska hålla så bra o sitta? Jag har en eyeprimer från make up store men jag tycker inte att det är så värst bra, den är oki...någon som har någon bättre o rekomendera?
Får jag bara fråga en sak om ID Bare minerals produkter. Jag ska köpa deras minreal fondation, men vill ha ett så matt resultat som möjligt! "Fridapida" du rekomenderade att jag skulle köpa ID bare minerals Veil. som är ett transparent puder som gör att sminket håller längre, funkade ungefär som en primer om jag har förstått det rätt?
Såg däremot att dom även hade ett efterpuder som ger extra matt reslutat osv. kan man använda alla 3? Alltså, Id Bare minerals fondation+Veil+ efterpudret? Tror ni att det blir för mycket kaka på kaka?
Eller hur tror ni att resultatet blir?
Någon som vet mycket om ID:s produkter?
Jag funderar på o köpa mineral veil, det finns en lite mörkare variant. någon som har provat den?
jag är så blek och skulle vilja ha en lite mer "solbrun" färg i ansiktet, men som endå inte blir för mycket men endå ser naturlig ut. Är det någon annan av ID:s produkter ni kan rekomendera isf?
Tacksam för svar!
Ska in till stan idag o kolla på ID:s produkter, samt kolla efter en BRA o täckande concealer. Priset är inget o diskutera. Någon som har förslag på en bra o täckande? Om man ska använda mineral puder som ID:s kan man endå ha på sig en vanlig flytande/krämig concealer? Eller rekomenderar ni o ha ID:S concealer till deras fondation o veil puder?
God kväll tjejer!!
Undrar om man ska applicera id:s mineral veilpuder, bronzer eller rouge, kan man använda kabuki borsten då? Eller måste man köpa flawlessborsten till dom ändamålen? Är kabuki borsten till för endast fondationen? tacksam för svar