Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

Smink smink smink vi fortsätter!

jag vill ha tips på en mascara som varken kladdar,smular eller blir klumpig?

• madigan

Jag har såna här små hudflikar på ögonlocken och går såna få bort, de ser inge vackert ut när man har målat sig?

• madigan
    trolltyg skrev 2008-11-14 09:33:30 följande:
    Menar du som små fjäll nästan? torra små hudflikar? Jag kan ha sådana ibland och då skrapar jag försiktigt bort dem.
    Nej jag menar små floskler eller vad det heter?
  • madigan
    Linny skrev 2008-11-14 09:40:22 följande:
    Vet inte vad det är..
    Små hudflikar, vet inte hur jag ska förklara..
  • madigan
    mariemonroe skrev 2008-11-14 09:45:05 följande:
    min kompis har sånna.. hon ska kontakta vårdcentralen för att ta bort dom.jag har en sån vid typ armhålan..
    okej, de är inte kul att ha en sån på ögonlocket, men leverfläckar har jag ÖVERALLT och de är heller inte kul...anser mig vara de fulaste som vandrat på denna jord på 2 ben
  • madigan
    Linny skrev 2008-11-14 09:54:49 följande:
    Nejdå! Men klart att man inte tycker det är kul med såna Kanske kan man ta bort dem då, de där grejerna på ögonlocken?Jag har också många leverfläckar på kroppen och tycker det ser skittrist ut. Önskar också jag var en såndär med helt jämn färg på hela kroppen!
    Jo men jag har i ansiktet åxå och hur ska man någonsin kunna sminka sig då, de hjälper ju liksom inte. De syns ju och jag vill ha nåt som kan dölja allt! Jag vill var lika vackra som er och alla andra
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!