Inlägg från: mariemonroe |Visa alla inlägg
  • mariemonroe

Smink smink smink vi fortsätter!

ååh gud tack att jag hittade detta forum.. är sååå trött på att höra alla mammors gnäll på mig att jag jämt sminkar mig.. jag älskar att sminka mig och jag älskar att ha mycket smink..

och använder helst svart och rött.. :)

sen har jag tips på en JÄTTEBRA foundation.. apotekets!!!

• mariemonroe

tack :D

är det någon som har ett bra tips på läppstift?
    hatar när det försvinner innåt munnen och börjar röra sig från läpparna :/
    har hört att det är bra att använda läpp-penna innan?

• mariemonroe

okej :) då blir det o åka dit nästa gång ! !

• mariemonroe
    madigan skrev 2008-11-14 09:37:45 följande:
    Nej jag menar små floskler eller vad det heter?
    är det typ som små "leverfläckar" som står ut lite?
  • mariemonroe
    madigan skrev 2008-11-14 09:43:21 följande:
    nd-web1.colo.netstar.se/default.ns?lngItemID=...Där står de kan kan knyta snöre runt, men hur ska de gå till på ett ögonlock?! jaja jag vet inte..
    min kompis har sånna.. hon ska kontakta vårdcentralen för att ta bort dom.
    jag har en sån vid typ armhålan..
  • mariemonroe

ne leverfläckar är inge roliga :( .. och så där ska du INTE tänka!! när jag var yngre hade jag finnar i HELA ansiktet och över hela ryggen.. men jag har tur som lyckats att inte ha fått ärr.. väldigt lätt o få om man haft svår "acne"..

• mariemonroe
    madigan skrev 2008-11-14 09:56:29 följande:
    Jo men jag har i ansiktet åxå och hur ska man någonsin kunna sminka sig då, de hjälper ju liksom inte. De syns ju och jag vill ha nåt som kan dölja allt! Jag vill var lika vackra som er och alla andra
    prova apotekets foundation, den täcker jättebra.. och isdoras puder är jättebra.. använder båda två..
  • mariemonroe
    LMK skrev 2008-11-14 14:24:16 följande:
    Tack för tips & synpunkter om att applicera blöt/fuktig ögonskugga! Skall testa igen vid tillfälle! Trollsanna: Håller med tidigare talare, blått är fint till dina ögon! Kul med den nya shoppingen!Här har ni en till salami! Jag blir bara mer & mer fräkning & då menar jag inte bara i ansiktet. Är inte så förtjust i det heller för jag tycker det BARA är fräknarna som syns vid solbränna. Kollegorna brukar inte kunna låta bli att skoja lite på våren då de första strålarna hitta till mitt ansikte & fråga om jag solat genom en thésil el. spottat snus i motvind. Vilken humor advokater har... Min man tycker däremot att det är sååå fint med fräknar! Sicken tur!
    haha snälla arbetskamrater :P
    fräknar är ju jättefint.. charmigt :)
    jag upptäckte för nått år sen att jag börjat få några över näsan..
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!