Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Smink smink smink vi fortsätter!

Slänger in en fråga (som säkert varit på tapeten flera ggr) och det gäller mineralsminkk, och framförallt puder då. Jag har ganska dassig hy (fast jag sköter den noggrannt) och funderar på om lite mineralpuder kunde hjälpa mig. Jag förväntar mig inga mirakel men en något mindre trist hy kanske . Några tips, åsikter.....?

• Tullemi

Linny: Jag bor i GBG. Då kanske det blir NK i så fall? Och det får väl bli en julklapp till mig själv, har sett att det kostar en del . Men det får det ju vara värt om det blir hyggligt resultat (har storporig hy).

• Tullemi
    Linny skrev 2008-11-19 21:50:24 följande:
    Prova ut där och skicka sedan efter från www.strawberrynet.com. Stor skillnad i pris. Det är fraktfritt och ifall det skulle hamna hos tullen så ersätter de tullens avgift och postens!!
    Tack så mycket för all hjälp!!!
  • Tullemi

Idag var jag på Hagabadet och vaxade benen. Tjejen som vaxade var även hudterapeut och visade ID´s foundation på mig. Jag blev helt såld och köpte en burk och kabuki på stört . Fast nu läser jag att vissa i tråden inte rekomenderar deras kabuki...jaja, den får duga till mig.
    Jag har en amatörfråga: använder man bronzer och rouge på samma sätt? Jag har aldrig använt bronzer men skulle nog behöva det (grymt blek).

• Tullemi

Tack för hjälpen alla . Ska snart till Thailand så då behövs det ingen bronzer, men jag tappar solbrännan väldigt snabbt så då ska det bronzas .

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!