Smink smink smink vi fortsätter!
Knott
Grattis, vilken grej!
Jag har Diorshow. Den borsten är stor, men blackouten har mindre.. Kanske kan fungera?
Knott
Grattis, vilken grej!
Jag har Diorshow. Den borsten är stor, men blackouten har mindre.. Kanske kan fungera?
Grattis Knott!!
Helt fantastiskt roligt!!!
Hej Hej
Skriver inte så mycket men läser desto mer.
Jag har shopat!
Här om dagen blev det att jag slank in på kicks å där fick jag tag på Poore minimizer serum fr Clinique, å eftersom de har erbjudande nu att köp två produkter fr Clinique och få andra miniprodukter på köpet, så det blev mascara oxå. Å då hade de ett litet kit till de med.. mascara, kajalpennor och remover till samma pris.. å så hade ja 50:- rabatt.. Så för drygt 400 spänn fick jag runt 10 produkter.
å i förrgår beställde jag från EDM. Yay.. Start to finish powder, foundation, rouge, concealer, kabuki, eyekabuki, eyebrush, Läääängtar!
Å Clinique mascaran älskar jag verkligen, tror den hette High inpact el liknanade, tror det är någon mer som använder den..
Jag sa ju att jag även gillade Diorshow men jag tar tillbaka det, den torkade übersnabbt och blev klumpig när man applicerade den.. skittrist för det priset!
Na har jag skrivit för en hel månad framöver ;-D
äh, den fugerade inte va?
provar annan www.everydayminerals.com/index.php&page=shop.browse&category_id=20&Itemid=46