Smink smink smink vi fortsätter!
Är det någon som provat sminkmärket Smashbox? Vad tyckte du/ni om det märket??
Är det någon som provat sminkmärket Smashbox? Vad tyckte du/ni om det märket??
Hej
Jag ska inhandla Dermalogica produkter och undrar var jag ska handla dem till bra pris.
på festen. Din blogg är ju kanon och jag håller tummarna för att du vinner, det är du helt klart värd.mjuik/
jag använder målarpensel/konstnärspensel som jag köpt på clas ohlson. Funkar jättebra.
de finns i olika storlekar. jag har den smalaste, det blir jättesnyggt.
Ni som beställer Beautybags, varifrån beställer ni dem???
grattis knott :) jättekul.
Ni som beställer från Jersey vad det nu heter???? hur länge har ni fått vänta på ert paket??? är det risk att tullen tagit den??? Har haft otur med "jordgubbs" leveranser! Är de extra på hugget när det gäller skönhetspaket (tullen alltså) :(
Fridapida- så jäkla snyggt. Jättesnygg grön färg. Måste kolla in den där boxen :)
Fridapida- Varifrån beställde du Box of Shadows??? Ska önska en sån av sambon i julklapp tänkte jag 
attans vilken otur. Jag som så gärna ville ha den.
tack för hjälpen.
Fick snabba svar från båden Hqhair.com och lookfantastic ang Book of shadows och tyvärr kommer den inte in igen :( lyckos er som hann beställa den.
Och på urban decays egna sida finns den inte, bara Ammo box of shadows.
Hej
Vet att någon skrev nån gång nåt de använde för att laga ögonskugga....min favvo Muffin åkte i golvet i helgen och gick i flera bitar, snyft. Den går ju att använda men den smular. Finns det nåt lim liknande man kan laga den med??
Gud va flummigt inlägget blev....hoppas ni kan hjälpa mig.