Inlägg från: Äppelkompott |Visa alla inlägg
  • Äppelkompott

Smink smink smink vi fortsätter!

Fluffguf skrev 2008-12-03 02:23:46 följande:
    Jag är rätt säker på att alla mascarareklamer använder lösögonfransar, sådär många fransar finns ju ingen som har! Det enda mascaran kan göra är ju att göra varje frans tjockare, men skulle man få så mycket effekt med äkta fransar skulle de ju vara helt galet klumpiga
    Det kan ju vara lösfransar som hon har, men det behöver inte vara så. De är inte speciellt långa (jag har så), utan det ser mer ut som om de har tagit MÅNGA lager med mascara. Tycker faktiskt att det på reklamen är väldigt klumpigt. Tycker inte ni det?
  • Äppelkompott
    Trollsanna: Guud, vilka vackra ögon du har! Jättefint med den rosa sminkningen. Du som är mörk kan verkligen ha en massa olika färger utan att det ser dumt ut. Jag själv, som är ljus, skulle se LIKBLEK ut i rosa ögonskugga  hehe..
  • Äppelkompott
    Fluffguf skrev 2008-12-03 15:56:59 följande:
    Nej längden är väl rätt normal, men det ser ut att vara så väldigt många fransar! Flera lager liksom.
    Jo, det har du rätt i.
  • Äppelkompott
    LillaMiss Piggy skrev 2008-12-05 00:56:13 följande:
    Hej! Frågar er oxå här är min inlägg www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38994921.html

Har bara en sak att "klaga" på, och det är att det är lite för mycket ögonskugga under ögat. Det gör att det blir för blankt där. Lite ögonskugga kan du absolut ha under ögat, men ha dina ögonfransar som mått: inte länge ner.

Annars tyckte jag att det var fint. Du som är mörk passar ju verkligen i allt, våga lite färg! Jag älskar röda/rosa läppar, prova att färga dem en aning. Du kanske blir beroende; det är jag! Nu känner jag mig naken utan det...

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!