Inlägg från: LillaMiss Piggy |Visa alla inlägg
  • LillaMiss Piggy
    NenniePennie skrev 2008-12-05 01:01:51 följande:
    LillaMiss Piggy skrev 2008-12-05 00:56:13 följande: jag tycker du sminkar dig superfint.
    Tack tack
    Linny skrev 2008-12-05 10:15:46 följande:
    En fin, naturlig sminkning.
    Hur gör jag em party make-up? Provade med svart (ja,det är svart ögonskugga) men tyckte inte om hur det blev
    MichaelaRehn skrev 2008-12-05 12:11:59 följande:
    Har bara en sak att "klaga" på, och det är att det är lite för mycket ögonskugga under ögat. Det gör att det blir för blankt där. Lite ögonskugga kan du absolut ha under ögat, men ha dina ögonfransar som mått: inte länge ner. Annars tyckte jag att det var fint. Du som är mörk passar ju verkligen i allt, våga lite färg! Jag älskar röda/rosa läppar, prova att färga dem en aning. Du kanske blir beroende; det är jag! Nu känner jag mig naken utan det...
    hmmm ögonskugga under ögat?? Menar du den vita då? Har annars inte ögonskugga UNDER ögat . Med andra ord kanske jag behöver concealer??

Ser man att jag inte har underlagskräm?
  • LillaMiss Piggy
    Linny skrev 2008-12-05 16:16:37 följande:
    Tyckte bara det var väldigt ljusa färger (men det var väldigt svårt att se då man var tvungen att lägga ner huvudet på bordet då de inte var vridna) Du kan använda mer färg på ögonen, eyeliner osv.
    hahaha sorry, fattar inte varför dom inte blev vridna åt rätt håll.
    ok,så den make-upen duger som vardagsmake. Ska prova med starkere färger så sätter jag in bilder igen.

Ser man att jag inte har underlagskräm?
  • LillaMiss Piggy
    Linny skrev 2008-12-05 18:53:38 följande:
    Nej men alltså, jag menar inte att det inte duger som annat än vardagsmake För det första var det svårt för mig att se då man får vrida på sig rätt mycket (och jag är höggravid och orkar typ inte det) . Dessutom är du lite mörkare i hyn vilket gör att man inte ser rouge osv lika väl. Såg inte ut som att hyn var så jättejämn i färgen men som sagt inget jag direkt tänkte på och tänkte "oj hon har ingen foundation".
    hahahaha nu är jag avslöjad. Nä den är inte jämn. Körde en omgång med BUS och det blev inte bra

Nu har jag provat en fest makeup. Vet inte om jag gillar det. Kanske vanesak.
    VAd tycker ni? Nåt som kan ändras?
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!