Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink vi fortsätter!

Fridapida skrev 2008-10-30 20:38:28 följande:
    Himla valv skrev 2008-10-30 15:42:12 följande:Problemet med synliga porer är lätt åtgärdad genom att man tar ett lager Mineral Veil innan och efter foundationen.
    Jag har också börjat med det efter att ha fått tipset här, och vilken skillnad det gör! Jag trodde inte att det skulle göra så stor skillnad eftersom EM håller så bra på mig ändå, men det blir ännu bättre
  • Fluffguf

Idag har jag shoppat loss ordentligt, jag fick presentkort på åhléns på 1500 när jag fyllde år Jag har fullt upp i helgen, vi ska ha fest imorgon, men jag återkommer med rapport om vad jag köpte

• Fluffguf
    majlinsa skrev 2008-10-31 22:54:15 följande:
    ni pratar om globlinje och massa andra ord.. finns de någon bra sida eller blogg som tar upp dessa saker o tipsar?
    Knott hade en bra förklaring i sin blogg nyligen, makeupoholic.blogspot.com
  • Fluffguf
    evenflow skrev 2008-11-03 18:25:23 följande:
    Nu har även jag lagt in några make up-bilder i galleriet. Man ser ju vad man kan bli bättre på...Inte helt lätt att få till bra foton, eller rätt ljus. Men det är bara sminka och fota vidare
    Vad fint! Jättebra foton också, man ser ju hur tydligt som helst (även om det kanske är andra färger i verkligheten, men det vet ju inte vi!)
  • Fluffguf
    Fru KM skrev 2008-11-04 13:16:27 följande:
    Dagg i gräset skrev 2008-11-04 01:09:44 följande:Börjar droppa in hos folk i dag Äntligen.
    Spännande! Har du fått den eller?
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-11-04 15:01:54 följande:
    Fru KM skrev 2008-11-04 13:17:44 följande:TackÄr det sant att BB är på väg? Jag börjar nästan tvivla på att den någonsin kommer... Men nu är den alltså på väg? Underbart! Jag tog make up, ska bli kul att se vd som är i.
    Jag tog också make up, det ska bli spännande att se vad man får
  • Fluffguf
    trolltyg skrev 2008-11-05 15:27:42 följande:
    Nu ligger bilder på min nya frisyr. Jag tror jag är nöjd men jag vill helst styla själv, är lite ovan med lugg rakt fram osv. Känns ovant. Så vad tycks, var inte rädd att vara ärliga, fördelen med kort hår är att det växer ut snabbt Så det går fort att ändra.
    Snyggt! Modigt att våga klippa så kort!
  • Fluffguf
    Dagg i gräset skrev 2008-11-05 15:33:23 följande:
    Ja jag hade valt makeup. Googlade lite och hittade en blogg där en tjej hade lagt upp sin beautybag. Såg exakt ut som min, bara olika lukt på en liten bodylotion. Hon var tydligen inte nöjd heller. Och hon skrev även att det var bättre förrut. Jag har fått 2 st beautybag, men hur många har det vart hittils? Nån som vet det?
    3 st har det varit totalt.

Min kom idag, jag ska hämta om en stund
  • Fluffguf
    Dagg i gräset skrev 2008-11-05 15:41:34 följande:
    Ah som jag anade. Nu vart jag ju nyfiken på vad det var i den första som var så bra. Temat i den om nån vet? Kul att du ska hämta din snart Valde du makeup?
    Jag valde makeup ja!
    Den första tyckte jag var mer välfylld. Den hade väl inget direkt tema, men det var en del bra hudvård, bla sukis lemongrass scrub som jag har skrivit om i min blogg, och en ansiktscreme från true look som jag gillade mycket.
  • Fluffguf

Nu har jag varit och hämtat min beautybag och håller på att packa upp Jag gillar det hittills, visst, inte lika välfylld som den första men en del bra grejer!

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!