Smink smink smink vi fortsätter!
Tack för alla komplimanger!
Snygga sminkningar har ni gjort också.
Har glömt att säga till att dagens sminkning finns på bloggen (som faktiskt gick i grått).
Tack för alla komplimanger!
Snygga sminkningar har ni gjort också.
Har glömt att säga till att dagens sminkning finns på bloggen (som faktiskt gick i grått).
Linny
Tack! din sminkning idag var jättefin.
LMK
Tack!
Phantom
Väskan var snygg i rosa. Vill också ha.
Finns massor på Kicks, dom har dom flästa märkena. Är du ute efter hudvård el skuggor ?Dom har det mästa.
Fridapida
Tack!
Jätteläckra skuggor du har använt på sista tiden. Den lila var jättehäftig.
Dagens sminkning finns i bloggen. Nu blev det rosa igen....fast lite kanlligare än vanligt. Åh nu ska jag rengöra ansiktet och plocka mina ögonbryn. Såg på korten att dom växt som attans. Hugaligen.
Skulle behöva ett tips på vilken färgkombintion jag ska prova till min gråa ögonskugga.
Förslag?
tack snälla ni!
Det blev grått och turkost idag. Finns på bloggen.
min sminkning såg mer vanligt blå ut men den var faktiskt rätt knallig turkos...kameran seplade lite fnatt, det blir så starkt ljus med blixten.
Grynet81
Åh så kul med shopping. Köpte samma kit för någon veckan sedan :
http://2.bp.blogspot.com/_9LOt4nd_YwY/SRx9i1yYrvI/AAAAAAAAAPo/hNMAa9grE_A/s1600-h/ink%C3%B6p.jpg
Kanonbra och Cliniques produkter får högt betyg av mig och kajalen hade bra pigment och som sagt var mascaran har jag rekomenderat tidigare så den är min favorit. Har också Diorshow som jag tyckte var superbra i början men Clinique är bättre. Fast diorshow är bra om man vill ha tjocka fransar. Dom har lite olika egenskaper. Men du har gjort kanonbra inköp.