Smink smink smink vi fortsätter!

Karisma skrev 2008-10-27 13:43:05 följande:
LMK: Du har en sotad look i ditt bildgalleri, hur hqr du gjort för att det ska glimmra lite, är det den mörka färgen som gör det eller har du lagt ngt över hela locket.
Är det ngn som har färgat sina ögonbryn? I mina yngre dagar så måste jag ha varit alldeles för ivrig att plocka ögonbrynen.  Där det är som tjockast närmast näsan så har jag glest med hår i mitten, tänkte om man kan färga och att det lägger sig på huden åxå. Eller är det dumt att färga, kanske bara ser dumt ut just för att jag har glest m hår. Ser så hemskt ut om jag inte målar varje dag./Kristina
Tror du menar den blågrön sotade? Det är själva pigmentet som är så skimrande i sig, men det har fått lite "hjälp" av en krämskugga som bas: FACE Dignity. Sen finns även lite Muffin som highlighter under brynet & för att mjuka upp skarven på den mörka.
Jag färgar brynen regelbundet. De finns knappt annars!  

Jag har oxå fånfjuniga bryn av naturen med virvlar & ärr...suck!  men de blir bättre med färgen, helt klart. Färgen som kan komma på huden försvinner snabbt. Det är bättre att fylla i lite extra med en bra brynskugga i rätt färg för ett jämnt resultat. Det gör jag.