Inlägg från: trollsanna |Visa alla inlägg
  • trollsanna

Smink smink smink vi fortsätter!

Tack för alla komplimanger!
    Snygga sminkningar har ni gjort också.

Har glömt att säga till att dagens sminkning finns på bloggen (som faktiskt gick i grått).

• trollsanna

Linny
    Tack! din sminkning idag var jättefin.

LMK
    Tack!

Phantom
    Väskan var snygg i rosa. Vill också ha.
    Finns massor på Kicks, dom har dom flästa märkena. Är du ute efter hudvård el skuggor ?Dom har det mästa.

Fridapida
    Tack!
    Jätteläckra skuggor du har använt på sista tiden. Den lila var jättehäftig.

Dagens sminkning finns i bloggen. Nu blev det rosa igen....fast lite kanlligare än vanligt. Åh nu ska jag rengöra ansiktet och plocka mina ögonbryn. Såg på korten att dom växt som attans. Hugaligen.  

• trollsanna

Skulle behöva ett tips på vilken färgkombintion jag ska prova till min gråa ögonskugga.

Förslag?

• trollsanna
    Phantera skrev 2008-11-25 22:29:21 följande:
    Åh! Jättesnyggt ihop.Varför inte lite turkos under ögat?
    hade det men det kanske syns dåligt på bilden
  • trollsanna
    Linny skrev 2008-11-26 22:09:28 följande:
    En lättare dagmakeup idag: www.familjeliv.se/hem/linny/galleri.php?cur_a...Grått i kombo med persikofärgat, by the way. Vi pratade ju om grå-kombos häromdagen
    Jättefin!

Fridapida
    Ja det är kul med färg det är synd bara att min kamea tar bort färg med blixten för oftast är alla sminkningar mer intensiva än vad dom ser ut på på bilderna.

Igår hade jag en sminkfri dag eller nästan. Hade bara svart mascara så jag har ingen bild. Blir nog kanske inget smink idag heller. Är ledig och har inte tänkt göra så mycket. Har varit ut på altanen och fixat lite advent. Hängt upp en ljusslinga osv. Blev fint ''rosig'' om kinderna nu när det är kallt här uppe i norr.. . Ska försöka hitta ett rouge som blir så härligt rosigt så det ser fräscht ut.
  • trollsanna

Grynet81
    Åh så kul med shopping. Köpte samma kit för någon veckan sedan :
    http://2.bp.blogspot.com/_9LOt4nd_YwY/SRx9i1yYrvI/AAAAAAAAAPo/hNMAa9grE_A/s1600-h/ink%C3%B6p.jpg

Kanonbra och Cliniques produkter får högt betyg av mig och kajalen hade bra pigment och som sagt var mascaran har jag rekomenderat tidigare så den är min favorit. Har också Diorshow som jag tyckte var superbra i början men Clinique är bättre. Fast diorshow är bra om man vill ha tjocka fransar. Dom har lite olika egenskaper. Men du har gjort kanonbra inköp.

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!