Smink smink smink vi fortsätter!
Prinsessan Leia skrev 2008-10-29 18:42:57 följande:
Prinsessan Leia skrev 2008-10-29 18:42:57 följande:
Emeraldy 
Missförstå mig rätt. Jag tycker att det är kul med smink, så hur "fel" ngn än gör enligt mig kan jag ändå tycka att det är roligt att man delar samma intresse. jag tycker inte du ska vara rädd för att sminka dig bara för att du känner dig osäker. Då missuppfattade du mig. Smink är en del av den man är, så alla har olika  smak.  

Linny
Tack, och jag tycker att du sminkar dig jättefint hela tiden. Och lär inte alla sig hela tiden?
TILL ALLA
Mitt inlägg ovan var VERKLIGEN ingen kritik till andra utan lite tankar och ett svar på ett inlägg samt en respons på en annan tråd. Det låter i mitt inlägg att jag är världens översittare o bara klankar ner på andra och det är inte det jag menar. Hoppas att ingen tar illa vid sig och slutar hänga med i tråden. Framför allt. Jag tittar inte med elaka ögon på sminkningar - mest nyfikna.  

Det var ju skönt att det inte missförstogs.  

Ha en bra dag tjejer och håll tummarna för mig. Nu ska jag iväg och skriva en 6 timmars tenta. :-S
Himla valv skrev 2008-10-30 15:42:12 följande:
Trollsanna
Det var fint. Visst är det skönt att få lägga in ngn annans bild ibland? Jag blir trött på att se mig själv hela tiden. haha!
Ett liiiitet tips... ta av stora kläder innan man fotar. Jag vet inte varför men det blir mer "ansiktsbild" om man ser hals och inte så mkt kläder.  

Tycker du att det är roligt att blogga? Ibland tycker jag att det är svårt att hitta inspiration.
MEN nu har jag lite panik... jag ska på halloweenfest på lördag. Inte så konstigt. Men jag vet inte vad jag ska vara! Panik! Jag tror det blir ngt enkelt som häxa eller så men jag kan inte ens hitta inspiration till det... Är det ngn som har ett bra förslag?