Smink smink smink vi fortsätter!
Åh det är alltid lika kul att logga in på måndagen & ha flera sidor att läsa ikapp samt kolla på alla sminkningar.  

Kommer inte ihåg hälften ens som jag skulle kommentera...  

Shoppingtokig: Grymnt snygg sotning från MUS. Kul att du blev nöjd. Nu är det bara att öva, öva! Smashbox såg jag på Åhléns i Skanstull i går! Höll på att svimma! Nu väntar vi bara på NARS eller hur!  

Linny: Tycker du var super snygg i de varma höstfärgerna. tar fram ögonfärgen riktigt bra. Du kan ju testa lite mer färg på munnen om du känner dig blek? Magen är så fin så! Riktig kalaskula!  

Knott: Tack för tips om högre globlinje. Tycker jag lägger den högt, men som sagt när jag tittar så försvinner den ändå... *mutter* Är rädd att det kan bli trans-varning med ännu högre & mörkare  
 . Men det kan ju även bli riktigt roligt, måste såklart testa!!   

Phantera: Modigt att prova sotning. Snyggt! Det är inte mitt starkaste kort direkt. Jag har fått tips på att om man är rädd att det skall bli för mörkt & hårt med svart så är brunt el. grått bättre. Där ligger jag än så länge...   

Trollsanna: Åh du gjorde turkost!! Det var snällt att ta min önskning. Och jag gissade rätt, det var grynt snyggt till dina mörka ögon!  
  Gillade även den tok-gröna! Vill så gärna att du skall tycka om grönt för det ÄR snyggt på dig. Tror nog att du kommer mjukna tids nog...   

Fridapida: Very nice! Du bär upp eyeliner så bra. Det blir verkligen pricken över i:et.  

Paola: Diorshow, hoppas du är nöjd. Jag är sådär, som du kunde läsa av min recension några sidor bakåt. 
V hjärtar J: Jag använde Decléor som hudvård. En rengöringsmjölk + ansiktsvatten. Men tycker det är lite bökigt med mjölken. Jag gillar rengöring med vatten så jag har köpt en mousse istället som är jättebra. Använder inget speciellt för ögonen. Löser upp mascaran med vatten först innan jag masserara in moussen. Smörjer in med Nutri-Delice som är himmelsk!
Puh! Det var dagens gärning  

Idag var jag lat & körde på säkra kort: MUS Her Majesty & FACE Umbria. Brun kajal på vattenlinjen & svart mascara. Nu är det snart dax för lunch!