Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Linny skrev 2008-11-05 15:01:06 följande:
    okej då Ska väl göra det, men jag har undvikit den hittills.. Men jag vet ju att jag har haft "fel" tidigare (muffin tex.....)
    och Orgasm... haha
    Nej men ibland så är det värt att ge det en andra chans.
  • Fridapida
    Linny skrev 2008-11-05 15:05:05 följande:
    Haha (och ett extra haha, med tanka på att icke-smink-fantaster nu tror att jag inte såg fördelen med att få orgasm..)
    Ops... jag tänker inte alltid på namnproblemet.
  • Fridapida
    trolltyg skrev 2008-11-05 15:27:42 följande:
    Nu ligger bilder på min nya frisyr. Jag tror jag är nöjd men jag vill helst styla själv, är lite ovan med lugg rakt fram osv. Känns ovant.Så vad tycks, var inte rädd att vara ärliga, fördelen med kort hår är att det växer ut snabbt Så det går fort att ändra.
    Snygg frisyr!
  • Fridapida
    Charlita skrev 2008-11-06 09:19:55 följande:
    hjälp! jag tro att jag e allergrisk mot smink eller nått jag har börjat få eksem liknande torr hud på ögonlocken, vid sidan av ögonen, hakan och runt munnen och kinderna Syns inte så jätte mkt men det känns och jag smörjer in mig o de känns lite bättre. Jobbigt nu får jag ju torra fläckar i ansiktet sminket kommer inte sitta så bra. Hoppas det går över snart jag hatar när jag får utslag eller finnar. låter skit töntigt men det kan sabba min dag. Vill typ inte visa mig ute. nej ush va ytlig jag låter men så e de...
    När man går över till mineralsmink så måste man ofta byta fuktkräm.
  • Fridapida

Nu har min BB kommit. Men den är i Falköping på en mataffär där. Det vill säga 20 mil bort.
    Ett hett tips till BB: Skicka till den adressen jag är skriven på och som ni skickat de två tidigare paketen till! Jag blir tokig! Som tur är så ska jag dit (mina föräldrar bor där) nästa vecka. Annars hade det blivit lite svettigt.

Så ska jag hämta ut två paket till (som kom till rätt adress). Det ena är foundation eller MV som jag köpte på ebay och får betala tull på. 136 kr. Det blev inte så billigt till slut. Trist.
    Det andra kan vara tre saker.
    1. En (jävla) kursbok. Hoppas inte.
    2. Den andra produkten från ebay som jag i så fall slapp tull på.
    3. Box of shadows! Den har jag beställt och längtar efter jättemycket! Men den beställde jag i måndags så jag betvivlar att det är den.

Återkommer med info.

• Fridapida
    Knott skrev 2008-11-06 13:22:49 följande:
    Men fanken vad irriterande att de skickat Beautybagen dit! Jag tycker att jag hör så många som är så irriterade på Beautybagen så jag känner mig inte alls sugen på att haka på den...
    Ja, det är en aning irriterande. Jag har varit irriterad länge nu på BB. Man blir ju det av att sitta o vänta på att den ska komma. Om jag inte misstar mig så skulle BB nr 4 egentligen komma nu i november. Jaja... det värsta är att jag är för nyfiken på vad man får så jag kan inte dra mig ur. Haha!
  • Fridapida

Lycka! Det var min box of shadow som kom. Och ebay-paketet innehåll både foundation o MV så inga mer tullavgifter.

Här är en bild på Box of shadow
    www.hqhair.com/code/preview_image.asp&VariationID=&ImageSize=ZoomImage

Men jag förstår inte var de får 18 skuggor ifrån... Det är bara 16. Men alla är verkligen jättefina!

• Fridapida

truelove 4 ever skrev 2008-11-06 15:27:10 följande:

Vad kostar den boxen och vart beställer man den? var snygga färger
    Jag köpte den på hqhair och så slank det med två 1 punds ögonskuggor från Pink. Så med frakt o de två så kostade det mig 399 kr. Inte farligt tyckte jag. Alla skuggor är såååå fina! Jag har redan provat två, lägger in på bloggen snart!
  • Fridapida
    LMK skrev 2008-11-06 16:06:47 följande:
    Fridapida skrev 2008-11-06 14:54:33 följande:
    *Dreggel* Den ser ut att ha många fina skuggor! Skall bli kul att få se dem på dig framöver!
    Visst är den fin! Här kommer första försöket.

www.svalmarkskan.blogg.se
  • Fridapida
    Liiza skrev 2008-11-06 17:11:43 följande:
    Tack, tack! Det gick jättebra, åkte in kl 1:00, han föddes kl 8:22. En stor kille 5208g, 55cm lång, världens vackraste
    Grattis!
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!