Smink smink smink vi fortsätter!
Just ja!
Min BOS kom direkt i brevlådan. Väldigt anonymt paket, man kunde inte se om det var från företag eller privatperson så ingen tull heller!  

Just ja!
Min BOS kom direkt i brevlådan. Väldigt anonymt paket, man kunde inte se om det var från företag eller privatperson så ingen tull heller!  

Men shit alltså vad hon är duktig Padmita!
Alla hennes skuggor ser så metalliska ut...är det själva skuggan, typ något innehåll, eller pigmentet som gör det...eller hur "funkar" det?
Är det en "sort", typ som matte, shimmer, pearl osv?
Är de här fransarna äkta?
Jag menar, en mascara kan ju inte ge fler fransar än man har. Bara bygga upp dem/förlänga/göra tätare...
De säger ju att en reklam inte får ljuga. (Fast många reklamfilmer mm gör det tyker jag)...
Har hon så här många fransar, funkar mascaran så bra?
Och sist men inte minst, är det ens snyggt?
Jag tycker inte det...det är för mycket...enligt in smak.  

Liiza skrev 2008-12-04 11:18:36 följande:
Ang. reklamen som blev fälld med Penelope. Hennes fransar ser dock mer äkta ut än den med Eva Longoria Parker!!
Det är lixom som en tät borste från ena ögonvrån till den andra!! 
Dock gillar jag telescopic man får långa fransar med den.  

Jaha, testade min BOS igår!  

Gillade färgerna. Men jag tyckte Midnight Cowboy glittrade av sig lite under ögat...
Men jag gjorde bara en snabbsminkning för att testa.
Idag var jag docks sämre i mina stackars ögon så det var mindre kul så jag har inte vågat sminka mig något.
GJorde dock en sköljning med ögonvattnet direkt i ögonen (har bara baddat med bomullspads förut) och det gjorde susen, är bättre igen.  

Resultatet:
phantera.blogg.se/index.html
NenniePennie skrev 2008-12-05 00:43:57 följande:
Nu har jag testat lite skuggor från min BoS inför imorgon. Vad tycker ni?
Jag vet inte om jag är nöjd med någon variant. Skulle vilja vara lite färgglad. Men den ena som, som jag tyckte blev bäst, är inte såååå färgglad...
phantera.blogg.se/index.html