Phantera skrev 2008-11-04 22:07:59 följande:
Jag håller med trolltyg. Du sminkar alltid jättesnyggt. Kanske testa med lite skugga högre upp över globlinjen. (Som trolltyg skrev). Men om du redan testat det och inte tyckte det var så bra så kansle det är så. Skulle vara "kul" att se själv, vi kanske inte håller med. Höhö...Alla har vi ju olika ögonform och ibland passar vissa saker inte.Dagens sminkning var lite mörkare än du brukar göra. Du är ganska ljus och passar så bra i ljusa färger, men det var snyggt med mörkt också. Lite förändring ibland. Jag skulle vilja se dig i något lila/vinrött kombinerat med....guld/svart?
Trolltyg skrev nog till mig att jag skulle dra ut mer som en vinge, medan hon skrev till en annan att lägga över globlinjen. Men jag trodde också det var till mig först  

Jag måste nog ta en bild där jag inte har så öppna ögon tror jag. Jag har rätt "tunga" ögonlock vilket gör att man ser mycket mer av min globlinje normalt, än vad man gör på bilderna. Jag håller dem nog mer öppna på bilderna än vad jag normalt har tror jag  

Jag har testat att måla högre upp men då jag inte har så mycket mer hud kvar där så blir det nästan i ögonbrynen. Men jag ska absolut testa (inte en dag jag ska till jobbet dock) så ni får se  

Hmmm... Lila kan jag absolut. Vinrött har jag inte, just för att jag ser ut som en knarkare i vinrött och plommonfärgat  

Vet inte varför  

Men jag kanske har någon lite rödare skugga och jag ska försöka våga mig på det. Får som sagt göra det när jag inte ska till jobbet bara