Inlägg från: Charlita |Visa alla inlägg
  • Charlita

Smink smink smink vi fortsätter!

Linny: :) Det är sant! Jag vågar inte använda mig för mkt av skuggor för jag är rädd för att det ska se "för hårt" ut. Men endel bär ju upp det snyggt. Jag har precis kollat igenom min sminkväska och jag har INGEN färgglad skugga såg jag :O endast brun guldiga. Vågar mig inte på nån färgglad. och jag har bruna ögon så ja tror det hade synts lite extra mkt om jag anvönt nån färgglad färg.

• Charlita

Grynet81 : Kul att känna sig fin tycker jag! Mina kompisar brukar ha mkt smink tycker det är fint men ibland ser det lite för mkt ut när dom kommer en måndag till skolan med värsta glitter fejset :D Men det kan ju vara snygt också

• Charlita

En "vanlig" dag använder jag Truematchminrealfoundattion , en fransböjare och Maxfactor masterpice mascara.

• Charlita

Linny : Hehe tack det tycker jag inte, jag är så blek. Du är söt :) men när man "sotar" är det svårt?

• Charlita

Knott : Okej :D Ja det här med tid, jag tar verkligen låååång tid på mig när jag ska sminka mig. Jag anväder liksom bara puder o mascara ändå tar det typ en kvart. Blir liksom stressad! Men jaa det e kul o leka med smink. Idag har jag bara varit hemma men ändå sminkat mig o satt i löshår bara för rolighetens skull haha! Gjorde mig fin för katten säger vi :) . Vilka färger brukar du använda på skuggor?

• Charlita

Linny: åååh sommaren när man bara har mascara o gloss! Så skööönt

• Charlita

knott: :D Ahh! jag är så tråkig... om ja ska på fest lägger jag endast till liquidliner och lite rouge... Får prova på nån färgglad snart :) . Okej ska kika du kan kika in på min med om du vill :
    www.snigelbebis.blogg.se

• Charlita

Knodd: Va roligt :D Ta nått färgglatt! Kanske en turkos grön eller blåaktig klänning till turkos skugga??? Framhäv din fina ögonfärg :D

• Charlita

Knott: :D de kommer bli så bra så! hoppa du tar hem äran :D

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!