Smink smink smink vi fortsätter!
jag funderar på att göra en smink blogg har tänkt länge men inte orkat
vilken sida är bäst?
jag funderar på att göra en smink blogg har tänkt länge men inte orkat
vilken sida är bäst?
gillar din blogg.. :)
nu e mina vänner på mig att jag ska göra en med.
är du utbildad? eller självlärd?
okej :)
jag är självlärd ja me :)
kram
hej nu e jag tillbaka.. hoppas ni inte saknat mig..
varit i sthlm i helgen och firat min födelse dag..
jag har inte sminkat mig alls. ska på möte ikväll då blir de smink. innan dess blir de att vara "naturlig"
okej.. det är många som skriver i denna tråd så man har itne koll på vad alla använder men vad använder du för smink och regöring?
vad e de för hud problem du har.?
kram
nån som använder make up store tre i en concealer?
okej jag blev besiken då jag får utslag av den ett stort utslag under ena ögat när jag använder den. kännde mig så lurad när jag var på sminkning där och de använde den på mig sedan var jag dum nog och köpte den som de användt jag var dum och tänkte "ja men den var ju ny innan de la den på mig" sedan gick jag tillbaka dagen efter visade mitt utslag de sa att de inte kunde komma från concelern... och fast dom endast använt den på mig vägrade dom ge pengarna tillbaka.
jag bråkade länge. men gick hem tomhänt. efter ca 14 dagar när utslaget var helt borta testade jag igen (ville vara helt säker) och samma exem kom. nu vill jag inte använda saker från make up store. om jag hade köpt en helt ny och inte den som de använt på mig då hade jag ju kunnat byta men ibland är man godtrogen. dom hade ju bla sagt att deras smink inte framkallar allergier.
det är försent nu har gett bort den till en kompis som klara av att ha den.. :( tänk om jag fått de rådet innan men tack ändå.
ja de är skit.. man blir ju besviken när man lagt ut så mycket pengarn som de ändå är på nått så litet...
nu köper jag endast smink med nöjd kund garanti på bruten förpackning. vågar inget annat.
har iaf äntligen hittat en likanade produkt som heter eye base concealer... från EF
som jag just skrev till Linny så är det för sent nuhar gett bort den. men har löst mig av mitt misstag att ALDRIG rekomendera eller köpåa nått på make up store...