Smink smink smink vi fortsätter!
knott: tack! Då oljar jag vidare, min hy har blivit så otroligt återfuktad och jag flagar inget på kinderna längre!
knott: tack! Då oljar jag vidare, min hy har blivit så otroligt återfuktad och jag flagar inget på kinderna längre!
Shoppingtokig: Sephora fanns tidigare i London men tyvärr har dom stängt igen.
Grattis Knott, för visst hörde jag rätt på den kassa livesändningen på VR?!
Hoppas jag nu inte "lovat" för mkt, men jag tyckte det var henne dom nämnde, kikade på award på livesändningen via VR men det var en total katastrof tyvärr!
Jag blev tvungen att kolla så jag inte sitter här och ljuger, men Knott har vunnit, superkul!
Fluffguf: En metroblogg som skrev om samtliga vinnare. Jag tyckte det var riktigt kul med en otroligt engagerade makeupintresserad bloggare som vann och inte bara nån som citerar presssklipp.
Karisma: Vi har ju Satines showroom här i Umeå, där finns hur mkt fint som helst och dessutom finns möjlighet till gratis makeup! Kika i deras webshop, satine.se.
Shiseido finns hos Wilmas har jag för mig, annars har Japonesque flera bra böjare.
Anna83: Intohimo? Du vet inte var man kan läsa mer? Heter inte ett hardcoreband Intohimo?