Inlägg från: truelove 4 ever |Visa alla inlägg
  • truelove 4 ever

Smink smink smink vi fortsätter!

trolltyg skrev 2008-10-28 10:51:23 följande:
    Nu har jag gjort en sotning i brunt och med lösögonfransar. Det är första gången jag har på mig hela lösögonfransar och det var väldigt svårt att sätta dit, därav litet mellanrum mellan mina och lösfransarna. Men men det är bara att öva.Måste tvätta bort det innan jag hämtar sonen på dagis annars undrar de nog vad jag pysslar med
    Har du ngn bild
  • truelove 4 ever

`Tycker det blev jätte snyggt. Inte behöver du tvätta av det

• truelove 4 ever

Ok tjejer nu behöver jag hjälp fick mitt smink idag jag vann på tradera.

i.d bareMinerals: är det ett puder man har på hela ansiktet eller?

i.d Mineral Veil,vad har man det till?

Lipglosset heter: TOO Faced Lip injection

• truelove 4 ever

Ok ja jag kolla auktionen och där stod att man ska applicera veil pudret på foundationen

• truelove 4 ever

aha jag får testa mig fram då lägger in resultatet sen

• truelove 4 ever

Ok jag köpte en borste med somjag ska testa tänkte jag

• truelove 4 ever

Har lagt in 2 bilder nu hur jag sminka mig idag. Eftersom jag är ny på detta så får ni ha översende med att jag inte sminkar mig så bra. Mineralpudret verkar funka bra och det där lipglosset gjorde susen på mig man ser verkligen redan en skillnad på läpparna

• truelove 4 ever

Har bilder på dagens sminkning i galleriet.

• truelove 4 ever
    Linny skrev 2008-10-29 13:01:22 följande:
    Vilken fin ögonfärg du har!! Snyggt med eyeliner också. Mitt tips är att du försöker göra den tunnare i inre ögonvrån. Den ska bli tunnare och tunnare där så man inte ser ett "slut" på samma sätt. Bredast bör den vara på yttre halvan av ögonlocket för att sedan smalna av igen
    Tack jag får försöka mig på det imorgon då
  • truelove 4 ever

Idag köpte jag en bas skugga från Face när jag var i stan, 159 kr det var inte billigt för den lilla saken men jag är nöjd i allafall

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!