- 

Hmm, tror jag tar guld, frågan är vilken mer färg jag ska ha...Blir nog någon färg med lite guldskimmer iFridapida skrev 2008-10-04 11:26:54 följande:Det är inte alls trist med guld. Guld funkar för det mesta tycker jag.

- 

Hade födelsedagsfest igår och fick presentkort på MakeUpStore på 550Kr så det blir nog en liten sminkkurs där
  - 

Tack!trollsanna skrev 2008-10-05 18:02:53 följande:ShoppingtokigGrattis!Du kommer säkert hitta snygga produkter också.
Ja, det lär jag garanterat göra

- 

Nu har jag beställt Laura Mercier mineralpuder från Strawberrynet, hoppas verkligen jag valde rätt nyans och att det är bra, annars får jag väl klaga på Linny som gjort mig så nyfiken på detta puder
  - 

Den bilden du har högst upp på bloggen var riktigt snygg, sedan gillade jag din Vampyresminkning, så snyggt!!!trollsanna skrev 2008-10-05 17:51:14 följande:Tack så jättemycket allihopa, vad snälla ni är! Vad kul att höra, då törs jag nog ösa på så mycket med skuggorna. Nu har jag faktiskt suttit och fixat mig en egen blogg så ni är välkomna att kika in där. Kommer skriva här när det blir någon uppdatering. Har tänkt skriva lite om olika typer av borstar jag använder men ska bara få till bra kort på dom. Nu är det mäst om sådant som redan finns här på familjeliv. trollsannasmakeup.blogspot.com/

- 

Hej!Linny skrev 2008-10-07 06:32:57 följande:Hej!!!Tillbaka i verkligheten igen! Trött och jetlaggad men har fått sova några timmar i natt i alla fall.. Ska åka och jobba strax *gäsp*Hoppas alla har haft det fint!
Välkommen tillbaka! Hur har du haft det? Blev det mkt shopping? Jag har beställt Laura Mercier mineralpuder från Strawberrynet nu så nu hoppas jag att den är bra, så mkt som du lovordat den

- 

Linny
Vilken jättefin bild på din familj, tycker du ser jättebra ut i sjunde månaden

Vad betalade du för Laura Mercier mineralpuder i USA? *nyfiken* - 

Ah...såg nu att det var foundation du köpt men vet du ungefär hur mkt de kostar?Shoppingtokig skrev 2008-10-08 16:13:17 följande:LinnyVilken jättefin bild på din familj, tycker du ser jättebra ut i sjunde månaden Vad betalade du för Laura Mercier mineralpuder i USA? *nyfiken* - 

Linny
Menar denna se.strawberrynet.com/productDetail.aspx&goChar=L#DETAIL
Fridapida
Jag har varit på Sephora i Hollywood och tycker inte heller det är något alldeles extra där!
Sedan funderar jag på...finns Sephora i London? Har för mig att jag varit i den butiken där, men det var ett antal år sedan så jag minns inte...kanske var någon annan
  - 

Salt Groda skrev 2008-10-08 20:51:12 följande:Sephora finns inte i London. Däremot i bl.a. Frankrike, Italien o Spanien..I London har de ju boots som har rätt mycket smink och hudvård.