Inlägg från: MissC24 |Visa alla inlägg
  • MissC24

Smink smink smink vi fortsätter!

Den länken vill jag handla ifrån men det duma är att man inte kan ta postförskott så får vänta tills måndag och köpa då

LMK skrev 2008-10-15 10:41:05 följande:
    MissC24 skrev 2008-10-15 10:36:46 följande:
    Tuff luck! Det är i USA man shoppas billigt! Det var någon igår som gav en länk på mineralsmink i sverige... kolla i tråden. Sen har jag även beställt från www.makeupcosmetics.se/ men har inte fått skuggorna ännu, så jag kan inte uttala mig om det är bra
  • MissC24

Jag köpte dom på tradera så har inte fått hem dom ännu. Kolla på nätet och en sån brk kostar visst 120 kr och jag kunde köpa 3 för 85 kr och 2 för 49,köpte allt på "köp nu" meddelar sen hur dom verkar

Linny skrev 2008-10-16 10:32:00 följande:
    Tänkte precis skriva att jag gärna ville se, men du hade redan lagt upp ju Känner inte till märkena. Är det ögonskuggor du har köpt i Joelle (läste jag rätt?). Hur verkar de?
  • MissC24

Grattis knott

Vad är det för bas man läser så många har,som hör till osv? Räcker det inte bara med ögonskugga och mascara. HJÄLP mig nu

• MissC24

Jag tvättar av sminket med vatten och tvål men mitt ansikte bli såå torrt då,finns det nåt man kan tvätta av sminket med som inte torkar ut huden?

• MissC24

Tack så mkt för svaren,då får jag kika där

phantera: Tack för länkarna. Jo tradera är bra,har nyss köpt NYX prdoukter därifrån för 400 kr. Hon tog enbart 11 kr för frakten för allt? hur kan det komma sig?

• MissC24

Oj shit vad jag slösat pengar nu. Köpt smink från I.D och blev följande.

Smokey Eyes 505 :-
    Brush spray cleanser 180 :-
    i.d Buxom Lip Plumpers Trixie 290:-
    Color Me Beautiful Eye Base 160 :-
    Sans Soucis Eye Makeup Remover Fluid 150 :-

Totalt: 1495 kr

Det var inte billigt

• MissC24

Ja jag köpte i sverige därför det blev lite dyrare. Denna månad har jag lagt typ 2000 kr på smink hör inte till vardagligheterna

• MissC24

Undrar hur man lyckas måla så där som du gjort på din bild under fransraderna där nere? det är ett smalt streck som skimmrar där i samma färg som skuggan,hur får man till det?

trollsanna skrev 2008-10-18 09:38:07 följande:
    Knott Grattis och snygga sminkningar som vanligt. Inte för ingenting man får pris .ImperialissHåller med Linny och skulle köra på Faces Primer. Den tycker jag är kanonbra.Behöver lite hjälp inför kvällen med val av skuggor. Har färgat håret helt svart och mina ögon liksom försvinner. Så ge mig litet tips på vad jag ska göra ikväll. Please!Kolla bloggen så ser ni håret. Samt så lade jag upp gårdagens lite slarviga make.  trollsannasmakeup.blogspot.com/
  • MissC24

Skja till stan om några tim med en vän. Ska shoppa lite tänkte jag,bland annat en eye primer i affären istället för på nätet

• MissC24

Kolla under makeup och sen Urban Decay och sen klickar du på första bilden där så kommer den paletten upp

maddie3 skrev 2008-12-01 09:26:45 följande:
    Jag hittar den inte, är nog slut  attans vilken otur. Jag som så gärna ville ha den.
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!