• Linny

Smink smink smink vi fortsätter!

Charlita skrev 2008-11-05 10:08:32 följande:
    Linny ja.. eller jag vet inte hur jag ska försklara riktigt men typ "fettet" under mina ögonbryn typ hänger nästan över ögonlocken :(
    Alltså; jag har ju kollat på kort på dig och jag fattar verkligen inte Du ser ju ut att ha PERFEKTA ögon att sminka Kan du inte testa och sedan lägga upp? Ser inget som hänger ner, tvärtom.. Jag har ju så att man ser hela jäkla ögonlocken när man tittar, men på dig ser det inten alls ut så och jag ser inget som hänger..
  • Linny
    trollsanna skrev 2008-11-05 10:26:44 följande:
    TrolltygHar lagt skuggan lite högre än vanligt. syns kanske inte så bra på bilden eftersom jag valt lite mer naturliga färger idag. Ska testa fler gånger.LMKTack, ska lägga lite mörkt i yttre vrån imorgon. Brukar variera med det ibland men det var ett tag sedan. Kikar in här ikväll och hoppas du har bild på sminkningen. Låter snyggt.Har lagt upp dagens sminkning i bloggen. Igår gjorde jag även ansiktsbehandling. Så skönt så och huden är som en babyrumpa. Fast jag skulle noppa mina bryn också....men orkade inte så idag kan man se lite småstrån...grr. Nu åker jag och jobbar. Ha en bra dag allihopa.trollsannasmakeup.blogspot.com/
    Fint fast svårt att se när det är så ljusa färger. Men det är ju så det är
  • Linny

Trolltyg: Fint! Färgerna är fina ihop också. Kanske testa att markera ögat mer, med eyeliner? Tror du skulle passa i helkort

• Linny

Alltså HAHAHAHAHA Ni ska se hur jag ser ut!! Försöker mig på en "riktig" sotning. Har ju inte riktigt vågat innan då jag, med så mycket ögonlock, lätt ser ut som en tvättbjörn då skuggan syns så mycket hela tiden.. Har bara kommit halvvägs men HJÄLP vad jag ser ut..

jaja, jag ska ge det ett försök. Det kanske blir bättre när det är klart. Har även försökt dra upp skuggan mer men vi får väl se..

• Linny
    Fridapida skrev 2008-11-05 13:48:10 följande:
    Men Linny! Du måste lägga ut en bild så vi får se! Lägg ut på hela ansiktet så man får ett helhetintryck.
    Ja jag håller på Det blev faktiskt bättre än jag trodde när det var klart. Men det krävs helt klart träning. Halvvägs igenom ville jag bara tvätta bort allt. Såg ju helt sjuk ut men men, träning ger färdighet och det blev inte så illa som jag först trodde.. Bild kommer strax..
  • Linny

Hihi, vad gulliga ni är I verkligheten känns det ju liiiite mycket att gå och hämta på dagis i...

• Linny
    LMK skrev 2008-11-05 14:36:00 följande:
    Linny- Nu tycker jag att du överdriver!! Fram för en mer glamorösare vardag!
    Hmm Men du vet ju också att det alltid ser ljusare och mindre ut på kort..
    Så i verkligheten..
  • Linny

Ska bli kul att se vad maken säger.. Tycker han det är too much eller tycker han det är sexigt.. Tja, vi får väl se om han blir lite sugen på lattjo senare

• Linny

Just det!

Fridapida: Jättefina sminkningar båda två! Jag gillar dock inte powdery nut alls. Var fin i affären men inte när jag kom hem. Ser skitdum ut på mig.. Så den har aldrig använts mer än den enda gången.. Kanske borde ge bort eller nåt, tar ju bara plats..

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!