Smink smink smink vi fortsätter!
Phantera
jag tycker att det är en bra idé. MEN problemet är att tråden går ut på datum och folk frågar ALLTID ändå... 
Men absolut värt att prova.
Gör du en tråd så länkar jag till den.  

Phantera
jag tycker att det är en bra idé. MEN problemet är att tråden går ut på datum och folk frågar ALLTID ändå... 
Men absolut värt att prova.
Gör du en tråd så länkar jag till den.  

Trollsanna
Gud vilka snygga fransar du hade på tisdagen! Vad hade du gjort där? Det är så snyggt när de "korsar" varandra men inte klibbar ihop. Me Like!
Linny
Fint! Och jag måste je dig en eloge för att du har lite färger på dina kläder. På mig är det svart svart svart. Du har blått, brunt, vinrött och allt annat. Det är så fint! De flesta fastnar i svartakläderträsket... inte du.  

Truelove 4 ever
Vad mycket snyggare det blir med eyeliner! Försök att få den lite längre in i ögonvrån. Dra t.ex. med en tops eller hellre torr pensel ut den. Eyeliner är verkligen en trixig historia men väl värd besväret.
Phantera
Men herregud... hur kan man sälja sådant? Säljer hon gamla kaviartuber och deos också? Blä...  

Jag har provat en produkt ur BB idag. Vad tycks?
www.svalmarkskan.blogg.se
Phantera
Fint! Är du nöjd med big tease? Vill du berätta lite om den?  

Imperaliss
jag älskar mina Japonesque-borstar. De är helt klart mina favortiter bland ögonskuggeborstar.  
  Jag är också borsttokig och vill köpa massor men det är ju det där med pengar...