• Lejån

Smink smink smink vi fortsätter!

Karisma;
    nä då tycker jag att du ska önska dig presentkort på smink-kurs på make up store! Då får du ju bli sminkad OCH få varor för värdet.

• Lejån

Karisma;
    tråkigt att du inte blivit nöjd när du blivit sminkad! Vet inte vilka som jobbar på MUS i umeå nu längre, men när jag bodde där jobbade en tjej som heter Elin och hon var duktig.

• Lejån
    Karisma skrev 2008-10-19 09:40:22 följande:
    Så vad ska jag använda för att få en mörkare kant ovan franskanten? Svart penna, sån där flytande "smörja" eller ögonskugga. Vad fungerar bäst./K
    Är nog en smaksak. Har man bra "utrustning" så är ju cakeeyeliner att föredra tycker jag.
  • Lejån

Linny;
    Sötmage!

Fridapida;
    Jag har några säljare i min lista på ebay, om du fortfarande vill veta så kan jag kila in och kolla.

• Lejån

jag blir så himla impad hur ni lyckas ta era kort... Jag kan inte alls fota, det blir bara suddigt hur jag än bär mig åt!

• Lejån
    KhiraLi skrev 2008-10-22 17:18:10 följande:
    För att ta kort nära på ögonen krävs att kameran har en bra närgräns (dvs klarar av att fokusera på korta avstånd) Oftast behöver man ställa kameran i detta läge vilket kan symboliseras av en blomma i menyerna eller så kallas det helt enkelt makro.
    *hehe* I know. Jag har en systemkamera så jag borde kunna få till det. Linny kan ju...
    Men näe... jag vet inte varför.
  • Lejån
    Knott skrev 2008-10-22 18:38:40 följande:
    Man måste hålla både kameran och huvudet stilla också!
    *hahaha* Jooo, men jag får inte in nån skärpa... *suck*
    Jag får njuta av era sminkningar istället och se och lära istället för "learning by doing". Eller nåt.
  • Lejån

Fridapida;
    hittade du något från de jag tipsade om?
    Blev ju sugen att buda lite själv när jag gick in för att kolla vad de hette! *haha*

Linny;
    Jag tror att det kanske kan bero på objektivet? Kan du kolla vid tillfälle vad du använder för något?

Fluffguf;
    jag fick minsann paket av dig igår ju. Danke! *hihi*

• Lejån
    Linny skrev 2008-10-23 12:59:41 följande:
    Var väl det som följde med eller nåt tror jag
    *haha* säger ju inte mig nåt visserligen.
  • Lejån
    Fluffguf skrev 2008-10-23 13:21:14 följande:
    Ja, det var kul Hoppas att du är nöjd
    japp, en sån har jag spanat på ett tag på e-bay men aldrig kommit mig för att köpa. Tur det då! Bränner gott i läpparna!
    Fridapida skrev 2008-10-23 13:11:37 följande:
    Ja, tack för tipset. Jag budade hos Be_natural. Varorna är på väg till mig nu så den biten gick bra. Tack för hjälpen.
    Åh vad kul! Det gick supersnabbt för mig att få när jag köpte av henne så jag håller tummarna för dig också.
  • Lejån
    Fluffguf skrev 2008-10-23 14:01:38 följande:
    Lejån: tur för mig då
    Har span på många av dina... Så jag kanske återkommer! *hihi*
  • Lejån
    trolltyg skrev 2008-11-04 09:00:29 följande:
    Jag har sett teutorials på youtube om paletten och den ska väll vara hyffsad, penslarna däremot tror jag personligen är skit om jag tittar på bilderna men man vet ju aldrig. Kan vara toppenpenslar också. Nu tror jag att coastalscents.com har sådana liknande paletter för bättre pris och de har fått bra omdömmen så kolla in där om du är sugen.
    Thank you!
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!