Inlägg från: trollsanna |Visa alla inlägg
  • trollsanna

Smink smink smink vi fortsätter!

Knott
    fint.

Har lagt upp dagens sminkning. Blev guldig sminkning idag.
    Vad tycker ni ska jag också fixa mig en sminkblogg?
    (ska å jobba nu så jag kikar in här senare)

• trollsanna

Macarajakten på den perfekta mascaran fortsätter.....varvar just nu mellan cliniques och Dior. 

Var på stan idag hmm nu är det visst igår...klockan tickar på snabbt. ''råkade'' gå förbi MUS och givetvis blev det att svänga in där. Slutade med en vässare till alla pennor samt en jättesnygg ögonskugga. Det blev Vampyre. Har lagt upp bild i galleriet på kvällens sminkning där jag har den på. Var bortbjudna på middag så jag vågade ösa på med färg. På kortet så ser den inte lika lila ut som den faktiskt var.

Natti

• trollsanna

Tack så jättemycket allihopa, vad snälla ni är!
    Vad kul att höra, då törs jag nog ösa på så mycket med skuggorna.

Nu har jag faktiskt suttit och fixat mig en egen blogg så ni är välkomna att kika in där. Kommer skriva här när det blir någon uppdatering.
    Har tänkt skriva lite om olika typer av borstar jag använder men ska bara få till bra kort på dom. Nu är det mäst om sådant som redan finns här på familjeliv.

http://trollsannasmakeup.blogspot.com/

• trollsanna

Knott
    Tack!
    Ja jag kommer säkert blogga som en tok i början. Ska försöka upopdatera lite då och då..

• trollsanna

Knott

Fint!

Fråga om  chanelss skuggor...har dom mycket pigment i sig eller blir dom väldigt ljusa? Provade en av deras skuggor för ett tag sedan och om jag inte minns fel blev det rätt lite färg.

• trollsanna

Knott
    Fin make som vanligt. Tycker själv det kan vara lite ''farligt'' med endel jordnära skuggor. Man kan lätt se lite trött ut men du passar i allt.

Linny
    Välkommen tillbaka.

LMK
    Gillar också skuggan Moon Glow. Var säkert fint.

Har lagt upp dagens sminkning på min blogg.

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!