Smink smink smink vi fortsätter!
trollsanna skrev 2008-11-24 23:17:27 följande:
Linny Tack! din sminkning idag var jättefin. LMK Tack!PhantomVäskan var snygg i rosa. Vill också ha. Finns massor på Kicks, dom har dom flästa märkena. Är du ute efter hudvård el skuggor ?Dom har det mästa. FridapidaTack! Jätteläckra skuggor du har använt på sista tiden. Den lila var jättehäftig.Dagens sminkning finns i bloggen. Nu blev det rosa igen....fast lite kanlligare än vanligt. Åh nu ska jag rengöra ansiktet och plocka mina ögonbryn. Såg på korten att dom växt som attans. Hugaligen.  Phantera skrev 2008-11-25 07:01:24 följande:
Åh...grått och grönt? Du var så snygg i den gröna du provade för ett tag sen! Eller grått och lila kanske? Jag är ute efter smink, sånt som jag "behöver"Letar efter en cake-liner!Primers, eller sånt som ni andra rekommenderar som finns på kicks. Jag bor i Fagersta och här är utbudet dåligt, därför shoppar jag typ allt på nätet. Men nu kommer jag vara nära en Kicksbutik imorgon.De har även en MUS i Västerås någonstans. Förmodligen i centrum, men vi ska nog inte in dit. Tror inte mannen min är sugen på det heller. Vi ska ju handla julklappar till barnen...och det gör vi nog på Hälla. Vid Ikea och Toys ´r us osv.