Inlägg från: Shoppingtokig |Visa alla inlägg
  • Shoppingtokig

Smink smink smink vi fortsätter!

Knott skrev 2008-10-13 13:19:20 följande:
    Dagens ögonmakeup i guld och grönt ligger ute! Idag är det en salig blandning av märken; MUS, MAC och FACE makeupoholic.blogspot.com/
    Jättefint, färgerna kändes som löven ute nu, några gröna några orangea
  • Shoppingtokig
    Fridapida skrev 2008-10-13 21:14:27 följande:
    Jag har lagt ut ett nytt inlägg idag.www.svalmarkskan.blogg.se
    Fint!!! Så trevligt att se dig le på bilden, oftast blundar du eller ser allvarlig ut
  • Shoppingtokig

Nu har jag röstat på dig Knott

• Shoppingtokig

Idag var jag på Make Up Store och bokade tid för sminkkurs. Passade på att boka en kväll som jag ska se Nanne på Rondo så man har en snygg make lagd

• Shoppingtokig
    trollsanna skrev 2008-10-14 21:49:05 följande:
    Har någon testat dom här läppglansen som ska sitta i flera timmar? minns inte märket men dom gör reklam på tv om dom. Avskyr också när håret blåser på läpparna...den som gör ett läppglans som inte kletar kommer tjäna massor med pengar. Hoppas det blir jag mohaha.
    Menar du Lóreals 6h, så skulle jag inte direkt rekommendera dem, köpte 3 st (det var ta 3 betala för 2 på Danmarksfärjan) men de torkar ut mina läppar jättemkt! Läpparna blir torra och det torkar in och blir som en sträv yta på mina läppar och efter jag använt de läppglansen så får jag lätt ngn spricka i läppen. Det är min erfarenhet iaf...
  • Shoppingtokig
    Phantera skrev 2008-10-14 22:34:35 följande:
    Weee!Har beställt från Strawberrynet.com nu!Hade inte hört talas om det före igår tror jag det var.Tyckte de hade riktigt bra priser faktiskt. Och gratis frakt också!! Återstår att se om det blir någon tull på det eller ej.Blev - så klart - mer I.d smink! * Bare Escentuals - Wet/Dry Shadow Brush* Bare Escentuals - Get Started Eyes 7 Piece Everyday Eye Collection: 3x Eye Shadow + Liner Shadow + 3x Brush (7pcs) * Bare Escentuals - i.d. BareVitamins Eye Rev-er Upper och så fick jag välja en present. En ögonskugga värd $16.Det blev:Stila Mineral Matte Eye Shadow Pan - Chinchina Det var dock färgen jag fick välja. Får se om den är bra då. Nu hoppas jag det tar 4 dagar och inte 10...hehe... Natti för mig nu!
    Du vet väl att du får tillbaka de pengarna för tullavgiften bara du faxa eller scannar in kvittot och skickar till dem?!

Jag faxade mitt kvitto i måndags och fick ett mail idag att pengarna skulle sättas in på mitt konto inom kort, hur generöst som helst!
  • Shoppingtokig

Ot men jag var på rutinultraljud idag och allt såg jättebra ut, så roligt att se den aktiva lilla bebisen...som drack en massa fostervatten, haha

• Shoppingtokig
    katarina118 skrev 2008-10-15 17:38:23 följande:
    shoppingtokignär ska du få baby???Ja ska ha en liten den 18/2..
    Blir framflyttad tre dagar så bf är nu 15 mars.

Tack Knott och Linny! Åh, jag verkligen lider med din vän, så hemskt. Jag var jätteorolig, nu är jag lite lugnad för denna ggn iaf Har lagt upp de fyra bilderna jag fick i galleriet. På ena bilden dricker bebisen fostervatten, ni lär nog se vilken bild med det gapet, haha!
  • Shoppingtokig
    LMK skrev 2008-10-16 10:34:21 följande:
    Tjohoo, igår fick jag mina prover från MakeupCosmetics, framöver kallat MUC Ni som beställt från The BodyNeeds vet hur väl emballerade burkarna är- styckvis med bubbelplast. Här kom alla i en plastpåse enbart! Blev ganska paff En liten recension kan jag bjuda på:Proverna kom i ganska platta plastburkar med snäpplock, som akvarellfärgssinglar ungefär. Lite svåra att hantera då jag är van att jobba in färgen i penseln i locket, det sitter ju fast här. Mängden var väldigt varierad, inte så friskostigt som PL utan mer runt 1 kryddmått. Jag beställde deras provkit på 10 skuggor men fick 12! Sånt gillar jag däremot! Nyanserna är jättefina & har ett härligt djupt skimmer. Kvalitén kan jag inte säga så mycket om ännu men som PL efter första testen. Helt ok alltså. De kräver en lite klistrig bas för att fästa bra & få fram skimmret bäst. Går utmärkt att blöta för eyeliner tex. Dagen mejk fick pigmentet Steel Silver & Skimmer ihop med lite Muffin fr. MUS. Steel Silver är en kromsilvrig skugga med dragning år det blå. Skimmer är bara vitt glittrigt skimmer. Så det blev en lite vinterfrostig mejk. Hoppas det syns på bilderna bara.
    Så supersnyggt du sminkar!!! Du verkar ha ett väldigt tacksamt öga eller så är du helt enkelt proffs, inga ögonfransar som lägger sig nedåt eller så?!!
  • Shoppingtokig
    Charlita skrev 2008-10-16 19:14:09 följande:
    www.snigelbebis.blogg.se Köpt en ny parfym idag :D Loook
    Jag är inte heller så förtjust i Paris Hiltons parfymer, men Heiress har jag och doftar så gott!
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!